FXOpen Broker

10+ years’
experience in FX

VISIT WEBSITE

Trading Accounts

ECN, STP,
Micro, Crypto

START TRADING

Try Free Demo

Practice Forex trading
risk free

OPEN DEMO ACCOUNT

PAMM Technology

Become a Master
or a Follower

JOIN PAMM SERVICE
Results 1 to 9 of 9

Thread: Online Alarm Clock !

  1. #1
    Market Maker taharoyal52's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    1,409
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    1.411
    Thanks
    336
    Thanked 129 Times in 111 Posts

    Default Online Alarm Clock !

    dear traders
    aaj mei aap ke sath ek aur website share karunga
    yay online kaam karti hay. aap bus time set karden and yay automtically jab woh time hoga to speaker ya headphone par sound bajega aur aap alert hojaingay.
    mei zyada tar london session se pehle yay 5 bajay pst time ka alarm laga leta hun ta k us waqt sub kuch chor k trading par ajaun.

    website ka link yay hy : http://onlineclock.net/

    mujhe hope hay aap sub logo ko bhe yay zarur pasand ayega.
    May you prosper in Forex trading and could tackle all the obstacles which are on your way and lead towards success!
    Best Of Luck!

  2. The Following User Says Thank You to taharoyal52 For This Useful Post:

    adeel (06-23-2013)

  3. #2
    Elder Analyst
    Join Date
    Jun 2012
    Posts
    741
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    9.221
    Thanks
    14
    Thanked 56 Times in 55 Posts

    Default

    wah bhai , kya baat hay
    yay mujhe bilkul bhe pata nahe tha. thanks a lot for sharing this bhai.

  4. #3
    Market Maker Raees's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Lahore
    Posts
    4,045
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.003
    Thanks
    4
    Thanked 34 Times in 22 Posts

    Default

    online alarm clock it's cool. aisi or bhi sites hain jin m candlestick closing or session alerts bhi mil jaty hain ye bhi zaberdust hai. nice.
    Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!

  5. #4
    Market Maker taharoyal52's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    1,409
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    1.411
    Thanks
    336
    Thanked 129 Times in 111 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by adeel View Post
    wah bhai , kya baat hay
    yay mujhe bilkul bhe pata nahe tha. thanks a lot for sharing this bhai.
    no problem bhai, welcome

    - - - Updated - - -

    Quote Originally Posted by Raees View Post
    online alarm clock it's cool. aisi or bhi sites hain jin m candlestick closing or session alerts bhi mil jaty hain ye bhi zaberdust hai. nice.
    thank you. mujhe ummed hay aap ko pasand aye hogi.
    and agar aap ke pass bhe ayse sites wagairah hay to yahan members ke sath zarur share karain
    May you prosper in Forex trading and could tackle all the obstacles which are on your way and lead towards success!
    Best Of Luck!

  6. #5
    Bullish
    Join Date
    Jun 2013
    Posts
    31
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    1.080
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Default

    Quote Originally Posted by taharoyal52 View Post
    dear traders
    aaj mei aap ke sath ek aur website share karunga
    yay online kaam karti hay. aap bus time set karden and yay automtically jab woh time hoga to speaker ya headphone par sound bajega aur aap alert hojaingay.
    mei zyada tar london session se pehle yay 5 bajay pst time ka alarm laga leta hun ta k us waqt sub kuch chor k trading par ajaun.

    website ka link yay hy : http://onlineclock.net/

    mujhe hope hay aap sub logo ko bhe yay zarur pasand ayega.
    bhai kia ye trade open hne pr bhi alrn de gi? ya bs time set krna hta time k lehaz se alrm de gi?

  7. #6
    Market Maker taharoyal52's Avatar
    Join Date
    May 2012
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    1,409
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    1.411
    Thanks
    336
    Thanked 129 Times in 111 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by yasin View Post
    bhai kia ye trade open hne pr bhi alrn de gi? ya bs time set krna hta time k lehaz se alrm de gi?
    yay koi mt4/mt5 mei attach nahe hoti. yay bus online site hay, and agar aap busy hojai, to aap speaker on kar k, jo website de hay us ko visit karain, and us par PAK time ke mutabiq bus time set kardain. aur us website ko open rehnay dain. jese he jo alarm aap nay set ke , woh jab time hojaiga to phr yay automatically speaker say ek alarm ke tarha awaz niklegi aur aap ko yay help karegi
    May you prosper in Forex trading and could tackle all the obstacles which are on your way and lead towards success!
    Best Of Luck!

  8. #7
    Intraday Master
    Join Date
    Mar 2013
    Posts
    395
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    4.818
    Thanks
    3
    Thanked 21 Times in 19 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by taharoyal52 View Post
    yay koi mt4/mt5 mei attach nahe hoti. yay bus online site hay, and agar aap busy hojai, to aap speaker on kar k, jo website de hay us ko visit karain, and us par PAK time ke mutabiq bus time set kardain. aur us website ko open rehnay dain. jese he jo alarm aap nay set ke , woh jab time hojaiga to phr yay automatically speaker say ek alarm ke tarha awaz niklegi aur aap ko yay help karegi
    waqai is say mujy ya malom hota rahy ga ky konsa session start hony wala hy or hme kis pair pe trade krni he or kis pair me hhmain is time trade krna zyada risky nai rhe ga

  9. #8
    Market Maker
    Join Date
    Apr 2014
    Location
    multan punajb pakistan
    Posts
    2,283
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.001
    Thanks
    3
    Thanked 8 Times in 8 Posts

    Default

    bro sahih site bta di hai is main trader ko time sy update mil jai gi aor trader ko is main alarm mil jai ga aor trader is main active ho jai ga aor phr trade sahh kray ga is liay is site say trader ko time table set krna acha rhy ga

  10. #9
    Market Maker adeelyaz's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    pakistan
    Posts
    2,940
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.005
    Thanks
    402
    Thanked 256 Times in 116 Posts

    Default

    Market ma trading karnay ke liye ye online alarm clock kafi helpful ha and is tool se hum london session ma bari assani se trading kar saktay han ku ke ye ak bohat acha market tool ha and is se hum apni trading ko b improve kar saktay han.

Bookmarks

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Disclaimer
2005-2019 © FXOpen All rights reserved. Various trademarks held by their respective owners.

Risk Warning: Trading on the Forex market involves substantial risks, including complete possible loss of funds and other losses and is not suitable for all members. Clients should make an independent judgment as to whether trading is appropriate for them in the light of their financial condition, investment experience, risk tolerance and other factors.

FXOpen Markets Limited, a company duly registered in Nevis under the company No. C 42235. FXOpen is a member of The Financial Commission.

FXOpen AU Pty Ltd., a company authorised and regulated by the Australian Securities & Investments Commission (ASIC). AFSL 412871ABN 61 143 678 719.

FXOpen Ltd. a company registered in England and Wales under company number 07273392 and is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (previously, the Financial Services Authority) under FCA firm reference number 579202.

FXOpen does not provide services for United States residents.

Join us