BUY FXO Forum Shares
1316
Shares in the BANK:
We BuyWe Sell
$1.8773$1.9354
Results 1 to 10 of 10

Thread: mintak tolong ajar saya org baru

  1. #1
    Piplet epulita's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    6
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Unhappy mintak tolong ajar saya org baru

    ad x sesiapa dpt bantu saya macam mana nak tred dgn betul....

    saya tred kejap untung kejap lingkup

  2. #2
    Piplet epulita's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    6
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    xdak sapa2 ka kat c ni dapat bantu saya ni.......

  3. #3
    MahaGuru mazlimoin's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Real Madrid - Manchester United - Selangor
    Posts
    3,828
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.290
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    geng,.,..ni dah salah seksyen ni....kena la masuk bahagian masalah pengguna/pelanggan ker..ni thread utk komuniti

  4. #4
    In Profit
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    127
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by epulita View Post
    ad x sesiapa dpt bantu saya macam mana nak tred dgn betul....

    saya tred kejap untung kejap lingkup
    xdak trader y trade ngan betui...cuma diowg trade dgn jangkaan y hmpir tepat(kebiasaannya)..menjangkakan pergerakan graf utk masa akn dtg bkn sesuatu benda y mudah. peru banyak pembelajaran dan kajian serta menganalisis.
    biasanya trader bnyak blajaq dri pengalaman+kesilapan.toothy9
    bnyak cra nak blajaq....surf ja....
    kat forum ni sndiri pun ada topik2 y bleh dijadikan panduan...
    kalau dah kaya tu zakat jgn lupa....sm_upset
    sm_win sm_winsm_win

  5. #5
    Intraday Master braderped's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    455
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Tengok dalam Akademi Forex... banyak maklumat yg dapat membantu
    kalau rajin cari ebook pasal forex n indicator, kawan-kawan pun ramai bleh bantu

    "Kami bukan AhLong, kami hanya mau tolong"

  6. #6
    In Profit
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    127
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by braderped View Post
    Tengok dalam Akademi Forex... banyak maklumat yg dapat membantu
    kalau rajin cari ebook pasal forex n indicator, kawan-kawan pun ramai bleh bantu

    "Kami bukan AhLong, kami hanya mau tolong"
    betoi 2....toothy9
    kalau dah kaya tu zakat jgn lupa....sm_upset
    sm_win sm_winsm_win

  7. #7
    Piplet Norula's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    22
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    salamm..

    Ramai gak org JB kat sini ehh.. gua pun JB gak.. hehe
    Sesape nak chatting kat YM silaler add gua ye.. manalah tau nak tukar tukar experiences ker, nak tukar tukar awek ke.. oppss sasul lak.. hehe

    btw salam perkenalan..

    norula77

  8. #8
    CAS+BATERY
    Guest

    Default Newby

    Saya pun org baru, saya dlm proses nak beli dan mencari robot EA yg bagus dan sistem yg bagus spt Kuasa forex so sy rasa trader lama boleh bagi jalan ini spt mokh997 atau mazlimoin atau lord , k sama-2 lah kita belajar moga dpt kejayaan. 3dblob Biar lambat asal selamat toothy9

  9. #9
    Intraday Master braderped's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    455
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Huhu... ari ni aku berjaya meng"MC"kan akaun demo buat kali kedua.... isk iskk
    Usaha lagik... Chayok!! Chayok!!!... huh.. kene rehat minda dulu..
    Reset balik mental....

  10. #10
    Old Member lord's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Peaceful Earth
    Posts
    932
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.050
    Thanks
    4
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Default

    Quote Originally Posted by CAS+BATERY View Post
    Saya pun org baru, saya dlm proses nak beli dan mencari robot EA yg bagus dan sistem yg bagus spt Kuasa forex so sy rasa trader lama boleh bagi jalan ini spt mokh997 atau mazlimoin atau lord , k sama-2 lah kita belajar moga dpt kejayaan. 3dblob Biar lambat asal selamat toothy9
    erk...sy pon org baru bro....trade untung rugi tu biasa la...cuma beza maybe dr segi kuantiti...tu je..lagi besar modal..lagi besar loss...cuma kena pandai atur strategi dan belajar dr kesilapan..

    1 of the way....buat jurnal....takde apa nk malu...yg penting niat utk kemajuan dan peningkatan utk diri sendiri...

    read my siggysm_rolleye
    Never Say Never
    Don't trade hard but trade smart
    __________________________

    <<--FREE Forex Sources-->>

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Disclaimer
2005-2017 © FXOpen All rights reserved. Various trademarks held by their respective owners.

Risk Warning:: Trading on the Forex market involves substantial risks, including complete possible loss of funds and other losses and is not suitable for all members. Clients should make an independent judgment as to whether trading is appropriate for them in the light of their financial condition, investment experience, risk tolerance and other factors.

FXOpen Markets Limited, a company duly registered in Nevis under the company No. C 42235. FXOpen is a member of The Financial Commission.

FXOpen AU Pty Ltd., a company authorised and regulated by the Australian Securities & Investments Commission (ASIC). AFSL 412871ABN 61 143 678 719.

FXOpen Ltd. a company registered in England and Wales under company number 07273392 and is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (previously, the Financial Services Authority) under FCA firm reference number 579202.

FXOpen does not provide services for United States residents.

Join us