BUY FXO Forum Shares
1316
Shares in the BANK:
We BuyWe Sell
$1.8773$1.9354
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 29

Thread: Merobotkan duniafx

  1. #1
    In Profit
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Ipoh,Perak.
    Posts
    115
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default Merobotkan duniafx

    ada kemungkinan indi duniafx drobotkan?

  2. #2
    Market Maker bitter's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,234
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    mungkin ye.

    mungkin tidak.

    "Masih banyak yang perlu diketahui , dipelajari , difahami dan diamalkan."

  3. #3
    In Profit
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Ipoh,Perak.
    Posts
    115
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    petunjuk duniafx agak tepat,so boleh dirobotkan...

  4. #4
    Market Maker bitter's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,234
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    diserahkan kepada programmer yg pandai buat EA

    kalo bley elak impact news lagi bagus
    "Masih banyak yang perlu diketahui , dipelajari , difahami dan diamalkan."

  5. #5
    Elder Analyst mwa's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    705
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Salam..aku nak jual indicator yg bagus utk main manual. Setakat ni aku main manual memang untung. Aku jual indicator duniafx + jutawanfx + winning solution = RM40. Kalau berminat YM aku. Aku pasti korang tak menyesal. Ingat! ini bukan EA. Bukan trial, memang real punya.. Aku tak perlu beri bukti, korang cuba sendiri kalau tak percaya. YM aku di ltmmwa .

  6. #6
    Market Maker bitter's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,234
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    wow.

    besh nye untunggg.

    "Masih banyak yang perlu diketahui , dipelajari , difahami dan diamalkan."

  7. #7
    In Profit hazry_izuan's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    - Meru - Malaysia -
    Posts
    296
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Quote Originally Posted by bitter View Post
    diserahkan kepada programmer yg pandai buat EA

    kalo bley elak impact news lagi bagus
    yup... nk pake EA ni kne elak news... sbb dia peduli ape dgn indikator ke dgn EA ape ker... xkire la indi dgn EA tu kos berjuta skali pun... klau dia nk naik dia naik... dia nk trun dia trun gak...

    sbg cth news effect utk interest rate...
    Quitters Never Wins, Winners Never Quits....

  8. #8
    Market Maker bitter's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,234
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    ea pon bley ikut trend klu pasaran berubah arahhh

    jgn men bedalll je
    "Masih banyak yang perlu diketahui , dipelajari , difahami dan diamalkan."

  9. #9
    In Profit GoldHunter's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Kedah (9W2JNZ)
    Posts
    237
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Smile

    Quote Originally Posted by mwa View Post
    Salam..aku nak jual indicator yg bagus utk main manual. Setakat ni aku main manual memang untung. Aku jual indicator duniafx + jutawanfx + winning solution = RM40. Kalau berminat YM aku. Aku pasti korang tak menyesal. Ingat! ini bukan EA. Bukan trial, memang real punya.. Aku tak perlu beri bukti, korang cuba sendiri kalau tak percaya. YM aku di ltmmwa .
    maaf bro sbb bukan nak tutup periuk nasi bro tapi rasa2nya indi2 nie semua blh dpt dgn percuma jer.
    naper plak bro nak jual????
    x perlah...rezeki masing2 kan.

    tapi ada sesetengah org ckp menda beli ni lebih di hargai dpd yg percuma...betul ker???

  10. #10
    Market Maker bitter's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,234
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by GoldHunter View Post
    maaf bro sbb bukan nak tutup periuk nasi bro tapi rasa2nya indi2 nie semua blh dpt dgn percuma jer.
    naper plak bro nak jual????
    x perlah...rezeki masing2 kan.

    tapi ada sesetengah org ckp menda beli ni lebih di hargai dpd yg percuma...betul ker???
    orang yang membeli selalu nya malas nak cari kot.

    bende ley dapat free
    "Masih banyak yang perlu diketahui , dipelajari , difahami dan diamalkan."

  11. #11
    In Profit ajid182's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Tok Muda,Kapar,Klang,Selangor D.E
    Posts
    219
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by bitter View Post
    orang yang membeli selalu nya malas nak cari kot.

    bende ley dapat free
    sy rase pn mcm tu la.org yg beli selalu mls nk explore or cari benda2 free,mcm sy dl2...he2

  12. #12
    Market Maker bitter's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,234
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by ajid182 View Post
    sy rase pn mcm tu la.org yg beli selalu mls nk explore or cari benda2 free,mcm sy dl2...he2
    tehehe.

    xpe2.

    same la kiteee mase mule2.

    rase nak beli je.

    tatao yg bley cari
    "Masih banyak yang perlu diketahui , dipelajari , difahami dan diamalkan."

  13. #13
    In Profit GoldHunter's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Kedah (9W2JNZ)
    Posts
    237
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Smile

    Quote Originally Posted by bitter View Post
    tehehe.

    xpe2.

    same la kiteee mase mule2.

    rase nak beli je.

    tatao yg bley cari
    hehehehe....mmg betul kata Headwind dulu...."Kita Serupa"
    aku pun dulu asyik fikir nak beli jer.
    pantang org kata bagus...tunjuk ss hijau memanjang, mulalah tgn gatal nak beli menda tu.

    mcm EA yang kena hantar pi sekolah sebab nak bagi MI dia pandai.
    RM300 aku beli tu...last2 hampeh.
    aku ckup benci bila ada bangsa kita yang dok pedajal kat bangsa sendiri.

    maaf....sekadar melepaskan rasa geram sekejap

  14. #14
    Market Maker bitter's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,234
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by GoldHunter View Post
    hehehehe....mmg betul kata Headwind dulu...."Kita Serupa"
    aku pun dulu asyik fikir nak beli jer.
    pantang org kata bagus...tunjuk ss hijau memanjang, mulalah tgn gatal nak beli menda tu.

    mcm EA yang kena hantar pi sekolah sebab nak bagi MI dia pandai.
    RM300 aku beli tu...last2 hampeh.
    aku ckup benci bila ada bangsa kita yang dok pedajal kat bangsa sendiri.

    maaf....sekadar melepaskan rasa geram sekejap
    kesian jugak yang pi hantar sek berbulan2.

    sampai sekarang tak dapat khatam. PhD pon ta nampakk

    dan skerang bley dpt free jerk? nooo
    "Masih banyak yang perlu diketahui , dipelajari , difahami dan diamalkan."

  15. #15
    Intraday Master warhead's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    493
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default Nak dirobotkan??

    Bro,

    Pengamatan kami, Braintrading ni tak perlu dirobotkan sebab kita trade the trending sekali sekala aje .. maybe sehari sekali ... dpt 150-200 pips .. tak penat.. Yang main robot maybe nak play auto scalping ...Braintrading memang power utk manual ...

    Lepas ni kita boleh gegarkan kat SMS hp kita bila trending dikesan dan kita standby utk trading...

    Wasalam
    warhead
    ~peniaga buai yang tak mengejar pips~

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Disclaimer
2005-2017 © FXOpen All rights reserved. Various trademarks held by their respective owners.

Risk Warning:: Trading on the Forex market involves substantial risks, including complete possible loss of funds and other losses and is not suitable for all members. Clients should make an independent judgment as to whether trading is appropriate for them in the light of their financial condition, investment experience, risk tolerance and other factors.

FXOpen Markets Limited, a company duly registered in Nevis under the company No. C 42235. FXOpen is a member of The Financial Commission.

FXOpen AU Pty Ltd., a company authorised and regulated by the Australian Securities & Investments Commission (ASIC). AFSL 412871ABN 61 143 678 719.

FXOpen Ltd. a company registered in England and Wales under company number 07273392 and is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (previously, the Financial Services Authority) under FCA firm reference number 579202.

FXOpen does not provide services for United States residents.

Join us