BUY FXO Forum Shares
1316
Shares in the BANK:
We BuyWe Sell
$1.8388$1.8957
Results 1 to 13 of 13

Thread: Memperkenalkan KelabForex.com

  1. #1
    Piplet melayuboleh's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    18
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default Memperkenalkan KelabForex.com

    Memperkenalkan kelabforex.com, laman untuk mereka yang ingin atau terlibat dalam forex untuk berkongsi maklumat. Saya menjemput anda semua untuk memberikan sumbangan dalam forum berkenaan dan sesiapa yang berminat untuk menjadi moderator atau mempunyai apa-apa cadangan menghubungi saya menerusi PM.

  2. #2
    Bullish mamat7776's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    83
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    terima kasih..akan saya daftar..bila ditubuhkan ni bro?

  3. #3
    MahaGuru mazlimoin's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Real Madrid - Manchester United - Selangor
    Posts
    3,828
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.290
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by melayuboleh View Post
    Memperkenalkan kelabforex.com, laman untuk mereka yang ingin atau terlibat dalam forex untuk berkongsi maklumat. Saya menjemput anda semua untuk memberikan sumbangan dalam forum berkenaan dan sesiapa yang berminat untuk menjadi moderator atau mempunyai apa-apa cadangan menghubungi saya menerusi PM.
    melayuboleh nie cam nama kelab I am bad and I will be bannedI am bad and I will be bannedI am bad and I will be banned jer...cam pernah dengar aa dulu dulu..laman web ni...

  4. #4
    FXMALAY Supporter cool user learn2biz's Avatar
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    5,244
    FXO Shares
    20
    FXO Bonus
    1.707
    Thanks
    60
    Thanked 171 Times in 110 Posts

    Default

    Ini bulan lepas punya thread tak saper pun berminat .. tetiba ada orang minat ..

  5. #5
    Piplet
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    29
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    apa tuch kelab forex??
    sumbangan apa maksudnyaaa????

  6. #6
    Market Maker bitter's Avatar
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1,234
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by amatir View Post
    apa tuch kelab forex??
    sumbangan apa maksudnyaaa????
    berminat nampaknye amatir ne.
    "Masih banyak yang perlu diketahui , dipelajari , difahami dan diamalkan."

  7. #7
    In Profit great0ne's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    lembangan maliau - banjaran crocker
    Posts
    115
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    asal tujuannya untuk saling berkongsi maklumat, bantu membantu sesama ahli ahli forex, kehadiran web ni dialu-alukan...
    --------------------------------------
    disiplin + mm = sm_win

    panjatkanlah kesyukuran dengan rezeki yang dilimpahkan-Nya...

  8. #8
    In Profit aepull's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    GoldCoast - KLIA - Bagan Dato' - Sepang
    Posts
    137
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    Waah... macam menarik je kelab ni... nak join boleh???

    sm_smile

  9. #9
    Elder Analyst forextrading's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Selangor/Perak
    Posts
    513
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by aepull View Post
    Waah... macam menarik je kelab ni... nak join boleh???

    sm_smile

    dipersilakan...sm_cool
    ~SESEORANG YG TAKUT MELAKUKAN KESILAPAN TIDAK AKAN MENEMUAI SESUATU YG MENAKJUBKAN~

  10. #10

  11. #11
    In Profit khairy's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    154
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by melayuboleh View Post
    Memperkenalkan kelabforex.com, laman untuk mereka yang ingin atau terlibat dalam forex untuk berkongsi maklumat. Saya menjemput anda semua untuk memberikan sumbangan dalam forum berkenaan dan sesiapa yang berminat untuk menjadi moderator atau mempunyai apa-apa cadangan menghubungi saya menerusi PM.
    Bagus tu........Terutamanya ada aktiviti yg boleh membawa kejayaan dlm forex trading kpd ahli kelab...tu yg utama... nama pun dah kelabforex..tentu ramai trader yg nak join

  12. #12

  13. #13
    Piplet irwan idris's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Lahad Datu
    Posts
    5
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default Salam Perkenalan

    Saya baru join fxmalay. Apa khabar semua!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Disclaimer
2005-2017 © FXOpen All rights reserved. Various trademarks held by their respective owners.

Risk Warning:: Trading on the Forex market involves substantial risks, including complete possible loss of funds and other losses and is not suitable for all members. Clients should make an independent judgment as to whether trading is appropriate for them in the light of their financial condition, investment experience, risk tolerance and other factors.

FXOpen Markets Limited, a company duly registered in Nevis under the company No. C 42235. FXOpen is a member of The Financial Commission.

FXOpen AU Pty Ltd., a company authorised and regulated by the Australian Securities & Investments Commission (ASIC). AFSL 412871ABN 61 143 678 719.

FXOpen Ltd. a company registered in England and Wales under company number 07273392 and is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (previously, the Financial Services Authority) under FCA firm reference number 579202.

FXOpen does not provide services for United States residents.

Join us