BUY FXO Forum Shares
1316
Shares in the BANK:
We BuyWe Sell
$1.8467$1.9038
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 19

Thread: Jangan Pandang Belakang (Original Version)

  1. #1
    Intraday Master braderped's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    456
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default Jangan Pandang Belakang (Original Version)

    Ni gambar orignal yang aku rakam guna Nokia N73, ade 3 gambar semuanya, gambar ni aku rakam kat sebuah kampung di Pahang, masa tu aku tengah lepak sorang-sorang dalam kete tunggu orang, nak percaya ke tau terpulang kat korang la kan, so... kalau pandang cermin pandang belakang kereta tu, kau nampak ape yang aku nampak, dan 'mereka' pun nampak ape yang kau nampak, kita sama-sama nampak.... huhu...

    Imej 1


    Imej 2


    Imej 3
    Nak Upload Imej ? http://www.imagecave.com

    Ingin mengabadikan hari bahagia anda dengan khidmat kami?

  2. #2
    Piplet masterminds's Avatar
    Join Date
    Feb 2008
    Posts
    20
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    bro, apsal aku mcam x nampak apa2.. bleh jelaskan ape mende nie.. sorry aa mata kawan rabun sket..
    meh join --> FXMALAY

  3. #3
    In Profit T-REX's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    216
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.900
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    tanda ler kat mana apo yg ko nampak tu..nampak kat cermin tu ada iras2 muka org kot ..muka kot tak?

  4. #4
    MahaGuru mazlimoin's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Real Madrid - Manchester United - Selangor
    Posts
    3,868
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.290
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    nampak cam kepala budak kecik jer....entah...

  5. #5
    Intraday Master braderped's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    456
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    semua imej tu kat cermin pandang belakang tu, kalau dilihat secara real cermin tu kita akan nampak bumbung kereta sebelah dalam dengan lampu tengah pada sebelah kiri cermin tu, kalau tengok sebelah kanan cermin tu ko akan nampak imej yang berbeza,

    Imej 1 = Imej muka lengkap
    Imej 2 = Imej mata
    Imej 3 = Imej sebahagian muka (nampak mata dan hidung - sedang menoleh)
    Nak Upload Imej ? http://www.imagecave.com

    Ingin mengabadikan hari bahagia anda dengan khidmat kami?

  6. #6
    Bullish faiz2112's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Keramat - Kuantan
    Posts
    76
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    kalau gambar waktu malam memang la nampak macam2 rupa sebab pantulan cahaya terang dan keadaan waktu malam yang gelap...

    tak de ape yang nak di takutkan....kalau betul ko nampak sm_upset sm_upset sm_upset ni..

    baca je ayat kursi.......jangan mudah terpedaya dengan benda ni..sm_upset sm_upset sm_upset sm_upset

  7. #7
    Elder Analyst mrfx's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    depan PC
    Posts
    506
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    maybe ni la rupe roh kot....
    roh y tak tng mmg gentayangan...guru aku ckp la..
    'diowg' ni mmg terseksa sampai la hari pembangkitan..
    ish2...hrp2 la aku xjmpe bende2 camni.
    ngeriiiiiii w00oooooooooooooooooooosm_happy sm_rolleye
    ..::Free USD$100+USD$25..FxMALAY::..
    sm_cool ..::Basic For Newbie+Simple Profit Technicque::..sm_cool




    sm_win "money is not everything but everything needs money"sm_win [/I]

  8. #8
    In Profit maniaci's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    192
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by braderped View Post
    semua imej tu kat cermin pandang belakang tu, kalau dilihat secara real cermin tu kita akan nampak bumbung kereta sebelah dalam dengan lampu tengah pada sebelah kiri cermin tu, kalau tengok sebelah kanan cermin tu ko akan nampak imej yang berbeza,

    Imej 1 = Imej muka lengkap
    Imej 2 = Imej mata
    Imej 3 = Imej sebahagian muka (nampak mata dan hidung - sedang menoleh)
    imej 1 ngan 2 aku nampakk.. imej 3 aku x nampakk.. x nampak die menolehh

    tgk dari mej 1 ngan 2 tuu.. gaya muka budak kecik pompuann..anak bunian kott.. menumpang ko tuuu.. nasib budak jee ko perasann.. mau ngan mak bapak die ade sendriii... x ke haruu...
    Last edited by maniaci; 03-06-2008 at 08:05 AM.
    I trust eveyone..It's the devil inside them I don't trust

    There is a difference between knowing the path and walking the path

  9. #9
    Bullish faiz2112's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Keramat - Kuantan
    Posts
    76
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    gambar tu kurang jelas la kalau nak kata hantu pun.. tak boleh sebab gambar dalam cermin..

    kalau dapat ambil gambar dari depan kan ke elok...

    mungkin gambar tu secara kebetulan je ..ataupun.... hantu tu memang ada saja nak posing2 .....
    http://
    http://
    http://

    sm_win MISI JUTAWAN sm_win

  10. #10
    Bullish faiz2112's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Keramat - Kuantan
    Posts
    76
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    tapi sekali pandang bukan nya nampak rupa hantu tapi rupa penumpang kat belakang tengah tersengeh..

    itu aku punya pendapat la... korang punya pendapat pulak...

    tak kisah la apa pun...
    http://
    http://
    http://

    sm_win MISI JUTAWAN sm_win

  11. #11
    MahaGuru mazlimoin's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Real Madrid - Manchester United - Selangor
    Posts
    3,868
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.290
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    kalau pontianak tu..kalau tgk betul betul ada iras muka maya karin tak?

  12. #12
    Bullish faiz2112's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Keramat - Kuantan
    Posts
    76
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    itu kena tanya dengan pengarah filem puntianak la..ataupun tanya maya karin sendiri..toothy9 toothy9
    http://
    http://
    http://

    sm_win MISI JUTAWAN sm_win

  13. #13
    In Profit yanshinoda's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Batu Pahat, Senggarang
    Posts
    240
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    wow! meremg bulu roma aku... aku nampak!
    tapi ko tak kene pape ke bradeped? demam ke hape ke?
    korang nak tahu citer tak... aku bukan nak takut kan ni pengalaman je!
    kat kampug aku ade sorang ni dah arwah sebab amik gambo tu...
    kisah nyer macam ni arwah nyer suke sgt pi mancing...
    satu hari arwah nyer pi mancing kat sungai, aku pun tak tahu kat mane sungai nyer... tapi kat area batu pahat johor jugak lah!
    mase die mancing tu sampai tibe magrib... dah magrib tu tibe-tibe arwah nyer nampak bende alah tu kat seberang sungai... arwah nyer cakap bende tu macam halau suruh balik! tapi masalah nyer arwah ni nak tunjuk kuat lah tak takut kat bende tu... arwah nyer amik gambo! dapat gambo tu... mase arwah ye amik gambo bende tu makin dekat makin dekat! tibe-tibe ilang terus... dah lepas tu arwah yer terus mancing lagi terus dapat ikan banyak... sampai umah je arwah nyer cite lah kat orang2 kampung! orang kmpung tak pecaye arwah ye tunjuk gambo tapi bende alah tu tak ade kat dalam gambo tu...
    lepas 3 hari kejadian tu... arwah nyer koma tibe-tibe tak sedo-sedo, pi sepital doktor check tak de pape! pi jumpe orang pandai2 cakap bende tu kat sekitar arwah... 3 minggu lepas tu ninggal...
    aku tahu cite ni sebab arwah nyer tu aku kenal sangat!
    ps: jangan lah amik gambo bende-bende tu kalo tak kuat iman kat dada... takut bende tu terus ikut kite je!
    Last edited by yanshinoda; 03-07-2008 at 03:38 AM.

  14. #14
    Bullish faiz2112's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Keramat - Kuantan
    Posts
    76
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts
    wah ade jugak cerita seram cam tu ye...

    ape pun jin san syaitan tu memang ada cuma kita tidak boleh takut sangat atau pun berani terlebih sampai nak cabar dia...

    yang penting kena ada kekuatan dalaman kerana kalau syaitan tu memang kerja dia untuk menyusahkan umat manusia yang mana lemah akan terpedaya dengan apa yang dia cuba usahakan...sm_upset sm_upset sm_upset ..

    pendek kata kalau dah ajal tu sebenarnya kehendak Allah dan tiada kena mengena dengan syaitan ataupun hantu..... kuatkan iman dan minta lah pertolongan daripada Allah ...semoga kita selamat...
    http://
    http://
    http://

    sm_win MISI JUTAWAN sm_win

  15. #15
    MahaGuru mazlimoin's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Real Madrid - Manchester United - Selangor
    Posts
    3,868
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.290
    Thanks
    6
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    kalau hantu cun cam maya karin dekat aku kan best!!

Page 1 of 2 12 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
Disclaimer
2005-2016 © FXOpen All rights reserved. Various trademarks held by their respective owners.

Risk Warning:: Trading on the Forex market involves substantial risks, including complete possible loss of funds and other losses and is not suitable for all members. Clients should make an independent judgment as to whether trading is appropriate for them in the light of their financial condition, investment experience, risk tolerance and other factors.

FXOpen Markets Limited, a company duly registered in Nevis under the company No. C 42235. FXOpen is a member of The Financial Commission.

FXOpen AU Pty Ltd., a company authorised and regulated by the Australian Securities & Investments Commission (ASIC). AFSL 412871ABN 61 143 678 719.

FXOpen Ltd. a company registered in England and Wales under company number 07273392 and is authorised and regulated by the Financial Conduct Authority (previously, the Financial Services Authority) under FCA firm reference number 579202.

FXOpen does not provide services for United States residents.

Join us