FXOpen Broker

10+ years’
experience in FX

VISIT WEBSITE

Trading Accounts

ECN, STP,
Micro, Crypto

START TRADING

Free Demo

Practice Forex trading
risk free

OPEN DEMO ACCOUNT

PAMM Technology

Become a Master
or a Follower

JOIN PAMM SERVICE
Results 1 to 9 of 9

Thread: Hvordan kan vi blæse vores konti?

Moderator cool user
    Thanks
    27

Default Hvordan kan vi blæse vores konti?

Efter blæser mange konti af mine jeg sad og prøvede at finde ud af hvad alle gik wrong.The vigtigste spørgsmål, der kom op popping var, at selvom jeg havde forberedt mine handler godt og endda havde sat TP punkt mest præcist, men jeg ikke holde os til min plan og utålmodighed overtog me.Even selvom min valutapar gjorde nå denne indstillede værdi, men jeg hade været flip floppe i mellem fører min konto til at blæse væk.
    Konklusion: Altid holde fast i din handel planen og aldrig lade utålmodighed overtage dig

Piplet
    Thanks
    1

Jeg handler som deltidshandler, fordi vi i denne forretning ikke er sikre på at tjene det helt afhængig af marked og færdigheder, så hvis vi mister alt, må vi ikke have flere penge til at fortsætte forex eller opfylde vores behov. vi kan deltage forex som deltid forretning for at have et bedre stabilt liv.

Piplet
    Thanks
    0

Quote Originally Posted by oscarer View Post
    Jeg handler som deltidshandler, fordi vi i denne forretning ikke er sikre på at tjene det helt afhængig af marked og færdigheder, så hvis vi mister alt, må vi ikke have flere penge til at fortsætte forex eller opfylde vores behov. vi kan deltage forex som deltid forretning for at have et bedre stabilt liv.
    En doven person kan også gøre Forex handel. Forex forretning er en slags online job. Du kan handle fra din konto på ethvert tidspunkt og steder. Hvis du tror, at du nu vil gøre forretninger, kan du starte, og hvis du ikke vil gøre det, kan du lukke din handel.

In Profit
    Thanks
    9

Quote Originally Posted by Villads View Post
    En doven person kan også gøre Forex handel. Forex forretning er en slags online job. Du kan handle fra din konto på ethvert tidspunkt og steder. Hvis du tror, at du nu vil gøre forretninger, kan du starte, og hvis du ikke vil gøre det, kan du lukke din handel.
    Ingen handel kræver ingen viden, men det kræver masser af viden, og det er derfor som forex-erhvervsdrivende, vi skal sørge for, at vi faktisk får meget viden om forex-forretningen, så vi kan blive vellykkede på, hvad vi gør som handlende

Piplet
    Thanks
    0

Alle erhvervsdrivende kan ikke handle på guld på grund af behovet for store kapitalgevinster. Der er meget stor spredning i Gold trading, og så handleren får stort tab lige efter åbning af handel. Der er maksimale chancer for at få tab i Gold trading, så erhvervsdrivende bange for Gold trading og de fleste af erhvervsdrivende undgå Gold trading. Maksimale handlende som at gøre valutahandel på grund af store chancer for at tjene penge.

Piplet
    Thanks
    0

Quote Originally Posted by casper1 View Post
    Alle erhvervsdrivende kan ikke handle på guld på grund af behovet for store kapitalgevinster. Der er meget stor spredning i Gold trading, og så handleren får stort tab lige efter åbning af handel. Der er maksimale chancer for at få tab i Gold trading, så erhvervsdrivende bange for Gold trading og de fleste af erhvervsdrivende undgå Gold trading. Maksimale handlende som at gøre valutahandel på grund af store chancer for at tjene penge.
    Jeg tror, det er muligt, hvis en nybegynderhandler, så bliver de professionelle erhvervsdrivende, ligesom allerede mange erhvervsdrivende allerede nu er blevet profesional-erhvervsdrivende og styrer store penge på deres konto, men at blive profesional-erhvervsdrivende også ikke øjeblikkelig, kræves behandling og fremskridt, fordi forex trading krævede stærk mental og god viden.

Piplet
    Thanks
    2

Ja, jeg er også enig med dig. Det er nødvendigt at holde kapitalforsikring for at overleve og handle her. Forsøg at tjene stort overskud betyder at investere stor kapital og tage stor risiko også. Det er meget risikabelt, og på grund af vores små fejl kan vi komme over tab og tabe hele vores kapital også. Og som følge heraf kan det medføre, at vi lukker vores handels karriere her. Desuden ønsker at tjene stort overskud gør os grådige, og det er en af hovedårsagen til tab i Forex også. Så jeg tror især, at det lille overskud er det bedste, da de ikke har så meget erfaring og dygtighed til at tage stor risiko og handle ind her. Ellers kan de blive udsat for tab herinde.

Piplet
    Thanks
    2

Quote Originally Posted by Emil View Post
    Ja, jeg er også enig med dig. Det er nødvendigt at holde kapitalforsikring for at overleve og handle her. Forsøg at tjene stort overskud betyder at investere stor kapital og tage stor risiko også. Det er meget risikabelt, og på grund af vores små fejl kan vi komme over tab og tabe hele vores kapital også. Og som følge heraf kan det medføre, at vi lukker vores handels karriere her. Desuden ønsker at tjene stort overskud gør os grådige, og det er en af hovedårsagen til tab i Forex også. Så jeg tror især, at det lille overskud er det bedste, da de ikke har så meget erfaring og dygtighed til at tage stor risiko og handle ind her. Ellers kan de blive udsat for tab herinde.
    Forex markedet er verdensomspændende, så handel er stort set kontinuerlig, så længe der er markedet åbent et sted i verden denne ting gør denne virksomhed unik og den anden ting Forex marked er stærkt likvidere marked dette betyder, at vi kan flytte store mængder penge ind og ud af udenlandsk valuta med minimal prisbevægelse. Den anden bedste del af denne forretning er, at du forex-mægler tillader erhvervsdrivende at handle på markedet ved hjælp af gearing, som er evnen til at handle flere penge på markedet, at hvad der faktisk er i din konto. Dette er grunden til, at jeg respekterer denne forretning.

Piplet
    Thanks
    1

De fleste af os tager forex som et spil. De tager stor risiko for at tjene overskud, fordi de afhænger af deres held. Men i mit synspunkt er forex det bedste, sikreste og rentable online verdensomspændende forretning. Hvor vi let kan analysere og gøre investeringer uden frygt og tjene godt penge.

Bookmarks

Bookmarks