FXOpen Broker

10+ years’
experience in FX

VISIT WEBSITE

Trading Accounts

ECN, STP,
Micro, Crypto

START TRADING

Try Free Demo

Practice Forex trading
risk free

OPEN DEMO ACCOUNT

PAMM Technology

Become a Master
or a Follower

JOIN PAMM SERVICE
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 16 to 25 of 25

Thread: MACD

Piplet
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0

Quote Originally Posted by alexanderm View Post
    Jeg tror, at flere indikatorer er mere effektive
    Jeg er helt enig med dig en doven person kan ikke overleve i denne virksomhed faktisk er der ingen tidsbegrænsninger i denne forretning som hvor du er forpligtet til bestemte timer dagligt som job, når du har tid markeder er tilgængelige for dig, men når du indtaster og åbner en Bestil efter det skal du være opmærksom, fordi en lille fejl vil skade dig meget i denne forretning.

Piplet
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    7.000
    Thanks
    2

Quote Originally Posted by Victork View Post
    SCOTCH er en måde bedre
    MACD er meget kompliceret indikator
    Mit hovedmål inden for forex trading er at blive meget god til at handle på markedet og være i stand til at opbygge en enorm handelskonto over tid. Frem for alt at være i stand til konsekvent at tjene penge på dette store venture er alt, hvad jeg drømmer om, og selvom det tager tid, vil jeg udøve tålmodighed, fordi det vil gå i opfyldelse, hvis jeg fortsætter med at lære.

In Profit
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    19.000
    Thanks
    13

Jeg tror, at flere indikatorer er mere effektive
    Hvis du virkelig vil genoprette dit tab, så må jeg sige, ikke gå til handel, når du har lavt beløb. For at vinde dig, bør du have en god bonus, så du kan spille på sikker side, være sikker side, hvis handel foregår omvendt, hvor du placerer bud, så bedre at placere det på modstand samme tid.

In Profit
    FXO Shares
    7
    FXO Bonus
    8.000
    Thanks
    15

Ja kære forex trading er verdens bedste forretning fordi hende vi kan få god fortjeneste meget let, hvis vi gør ordentligt arbejde og med dygtighed ... hvis vi ikke har nogen invesment så kan vi også arbejde her og tjene godt overskud .. Jeg har set mange min ven har ændret hendes liv på fra forex trading business, så dette er bedst business i verden ...

Piplet
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0

Nå har mange ændret sig siden jeg kom med forex-handel, men de vigtigste ændringer er nu, jeg kan få ekstra indkomst og kan spare nogle penge for andre investeringer, selvom der i starten er en dårlig indvirkning, som ikke kan sove godt om natten, men efter at jeg bruger en ordentlig risiko er alt godt nu.

In Profit
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    19.000
    Thanks
    13

Ja kære forex trading er verdens bedste forretning fordi hende vi kan få god fortjeneste meget let, hvis vi gør ordentligt arbejde og med dygtighed ... hvis vi ikke har nogen invesment så kan vi også arbejde her og tjene godt overskud .. Jeg har set mange min ven har ændret hendes liv på fra forex trading business, så dette er bedst business i verden ...
    faktisk er jeg ikke en aggressiv erhvervsdrivende, fordi jeg tror, at på grund af dette kan jeg også få tab i min handelskonto, i virkeligheden er jeg en langsigtet erhvervsdrivende i dette forexmarked og for det meste gør jeg små partihandel i det, fordi i små partier vil jeg ikke være nødt til at tage så meget risiko, og jeg kan også tjene gode penge fra dette forex trading marked.

In Profit
    FXO Shares
    7
    FXO Bonus
    8.000
    Thanks
    15

Ja det er muligt at blive en succesfuld erhvervsdrivende også viden om forex trading lære om demo diagrammer og røre med forex trading erfaring folk på denne måde vi også få penge og dele vores erfaring og få succes i denne platform

Piplet
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    9.000
    Thanks
    5

Absolut du siger rigtig kære forex er et største marked for at tjene. Og alle tjener stort beløb her.

Piplet
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0

Ja, jeg er af den opfattelse, at der vil være en dag, hvor jeg vil gøre min drøm rigtig med denne forretning i forexhandlen. Jeg er sikker på, at jeg kan få det bedste udbytte af denne forretning, fordi jeg ved, at jeg har gjort dette allerede i et par måneder.
    Jeg respekterer for meget Forex-forretning, jeg kender dens betydning i mit liv, jeg har så mange forhåbninger på denne forretning, jeg elsker det og kan lide det så meget, jeg håber at det vil ændre min livsstil og også give mig respekt i samfund, jeg lærer det ordentligt, og jeg håber jeg vil lykkes i Forex business one day.that vil være den bedste dag i mit liv

Piplet
    FXO Shares
    0
    FXO Bonus
    0.000
    Thanks
    0

Quote Originally Posted by william View Post
    Hvis du virkelig vil genoprette dit tab, så må jeg sige, ikke gå til handel, når du har lavt beløb. For at vinde dig, bør du have en god bonus, så du kan spille på sikker side, være sikker side, hvis handel foregår omvendt, hvor du placerer bud, så bedre at placere det på modstand samme tid.
    Pokud jde o mě, i když to není příliš dobré reinvestovat svůj zisk zpět v yo na trhu, ale pokud věříte své vlastní, že jste dobrý obchodník můžete znovu obchod se svým ziskem, takže můžete růst vašeho účtu.

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Bookmarks