hit og køre strategi
Jeg ved, der er der forstår BBMA KGers men forvirrede BSTS og tau BBMA BSTS men forvirret, så jeg forsøger at løse dette problem, og også jeg forsøger at forene to separate elmarked dr både TS og hvis to kekutan samles det vil gøre magt stærkere længere / FULL POWER. . Og ikke kun til nu løse problemet med forvirring, men jeg forsøger at løse problemer relateret til GD YG MC, og MC, der blev konsekvent overskud på mindst 45% / måned . SOP er jeg elsker mit navn "NGUNDUH DOLLARS" ......

Download venligst følgende indikatorer, diskuteres yderligere senere i hans SOP,

MY INDICATOR KG_BB_BS_NGUNDUH_DOLAR.mq4 venligst perioder di indstillinger til indstilling post i TF 1D <terserah hvordan, hvis jeg M15> ... at bigmap weklinya 1W <M30> ... bigmap månedlige 1mH <H1> ... at bigmap 4 månedlige 4MH <H4> .. ..... og så hver chartnya di pisah2 ikke blandes så ga ga bundet så omhyggelig analyse forlod nogle blik i øjet dr

Tillykke til ven KGers Region Trader dårlig Dr.hendra går han forsøgte NGUNDUH DOLLARS dato 13 oktober 2011 til 130 pips GU 2x op og dette kan være 110 pips GU 4x op

Regel ... indtastning

1.Hvis der er slop <Hvid> LSMA købe og ind i området normalt OP D så vil vi gå dr købe hans BS og priserne forbliver på

ydre

LSMA perhatiann gøre sin pointe .... TP i sd 1/2

Hvis der er slop LSMA sælge og normalt går ind D så sælger vi afvige fra hans BS og priserne er stadig ud over dens LSMA.

hver OP vi tager 20-25 pip skrev rata2 selv om der er faktisk en 50 pip TP .... punkt bekymring for sd -1 / -2.
SL vi stedsmarkører i kors LSMA MA + eller hyppigere i SD-1 / SD 1

2.Prices flytte over og indtast dr Normalt otte timer fulgte hans slop LSMA + Ned og prissat under dens LSMA og 8 timer,

så vi sælger, ... hans første mål BS. target k 2 sd-1 mål til 3 sd-2, og hvis den nåede sd lg-2 vi analysere, hvad der vil ske i acres

Dette ville prissætte det ud af BB og BB udvider? hvis det udvider Vil otte timer ud af sin dr sd-1 <syarat trending>?