PDA

View Full Version : mintak tolong ajar saya org baru



epulita
11-06-2007, 07:03 AM
ad x sesiapa dpt bantu saya macam mana nak tred dgn betul....:(

saya tred kejap untung kejap lingkup :(

epulita
11-06-2007, 07:04 AM
xdak sapa2 ka kat c ni dapat bantu saya ni.......

mazlimoin
11-06-2007, 07:13 AM
geng,.,..ni dah salah seksyen ni....kena la masuk bahagian masalah pengguna/pelanggan ker..ni thread utk komuniti

silverplat
11-10-2007, 09:22 PM
ad x sesiapa dpt bantu saya macam mana nak tred dgn betul....:(

saya tred kejap untung kejap lingkup :(

xdak trader y trade ngan betui...cuma diowg trade dgn jangkaan y hmpir tepat(kebiasaannya)..menjangkakan pergerakan graf utk masa akn dtg bkn sesuatu benda y mudah. peru banyak pembelajaran dan kajian serta menganalisis.
biasanya trader bnyak blajaq dri pengalaman+kesilapan.toothy9
bnyak cra nak blajaq....surf ja....
kat forum ni sndiri pun ada topik2 y bleh dijadikan panduan...
:D :D :D

braderped
11-10-2007, 09:43 PM
Tengok dalam Akademi Forex... banyak maklumat yg dapat membantu
kalau rajin cari ebook pasal forex n indicator, kawan-kawan pun ramai bleh bantu

"Kami bukan AhLong, kami hanya mau tolong"

silverplat
11-10-2007, 09:47 PM
Tengok dalam Akademi Forex... banyak maklumat yg dapat membantu
kalau rajin cari ebook pasal forex n indicator, kawan-kawan pun ramai bleh bantu

"Kami bukan AhLong, kami hanya mau tolong"

betoi 2....toothy9

Norula
11-11-2007, 03:08 AM
salamm..

Ramai gak org JB kat sini ehh.. gua pun JB gak.. hehe
Sesape nak chatting kat YM silaler add gua ye.. manalah tau nak tukar tukar experiences ker, nak tukar tukar awek ke.. oppss sasul lak.. hehe

btw salam perkenalan.. ;)

norula77

CAS+BATERY
11-23-2007, 01:56 PM
Saya pun org baru, saya dlm proses nak beli dan mencari robot EA yg bagus dan sistem yg bagus spt Kuasa forex so sy rasa trader lama boleh bagi jalan ini spt mokh997 atau mazlimoin atau lord , k sama-2 lah kita belajar moga dpt kejayaan. 3dblob Biar lambat asal selamat toothy9

braderped
11-23-2007, 04:16 PM
Huhu... ari ni aku berjaya meng"MC"kan akaun demo buat kali kedua.... isk iskk
Usaha lagik... Chayok!! Chayok!!!... huh.. kene rehat minda dulu..
Reset balik mental....

lord
11-23-2007, 04:54 PM
Saya pun org baru, saya dlm proses nak beli dan mencari robot EA yg bagus dan sistem yg bagus spt Kuasa forex so sy rasa trader lama boleh bagi jalan ini spt mokh997 atau mazlimoin atau lord , k sama-2 lah kita belajar moga dpt kejayaan. 3dblob Biar lambat asal selamat toothy9

erk...sy pon org baru bro....trade untung rugi tu biasa la...cuma beza maybe dr segi kuantiti...tu je..lagi besar modal..lagi besar loss...cuma kena pandai atur strategi dan belajar dr kesilapan..

1 of the way....buat jurnal....takde apa nk malu...yg penting niat utk kemajuan dan peningkatan utk diri sendiri...

read my siggysm_rolleye