PDA

View Full Version : Jamuan Berbuka Puasa Nogold 2008



lord
09-05-2008, 10:00 AM
Selaku wakil FXMalay...aku mengalu2kan semua warga ahli FXMalay untuk hadir ke Jamuan Berbuka Puasa Nogold 2008 ini...sama2 kita memeriahkan majlis ini di samping mengeratkn silaturrahim sesama kita...

Untuk maklumat lanjut..sila rujuk di: http://nogold.com/forum/showthread.php?t=26439

Salam Ramadhan...:)

mazlimoin
09-05-2008, 10:09 AM
Selaku wakil FXMalay...aku mengalu2kan semua warga ahli FXMalay untuk hadir ke Jamuan Berbuka Puasa Nogold 2008 ini...sama2 kita memeriahkan majlis ini di samping mengeratkn silaturrahim sesama kita...

Untuk maklumat lanjut..sila rujuk di: http://nogold.com/forum/showthread.php?t=26439

Salam Ramadhan...:)

jauh gilos...nak balik raya nie pun tentu dapat duit kurang..nie nak berbuka lak kekekekekkek...

asri
09-05-2008, 03:35 PM
Selaku wakil FXMalay...aku mengalu2kan semua warga ahli FXMalay untuk hadir ke Jamuan Berbuka Puasa Nogold 2008 ini...sama2 kita memeriahkan majlis ini di samping mengeratkn silaturrahim sesama kita...

Untuk maklumat lanjut..sila rujuk di: http://nogold.com/forum/showthread.php?t=26439

Salam Ramadhan...:)

Bro ,

Rasanya saya tak dapat menghadirkan diri untuk aktiviti ini . Masa Raya nanti baru balik Kampung ... ( Kampung Baru , KL ) :)

So , all the best dan kirim salam kpd kekawan yg hadir nanti ... :D

cairol
09-08-2008, 04:13 AM
bleh di pertimbangkan

lord
09-10-2008, 03:49 AM
bleh di pertimbangkan

takyah timbang2 bro....susah nk agak berat tu....join je...leh eratkn silaturrahim...:D

mazlimoin
09-10-2008, 06:00 AM
takyah timbang2 bro....susah nk agak berat tu....join je...leh eratkn silaturrahim...:D

dia nak timbang berat badan dia..nanti kalau makan banyak banyak terlebih lebih sudaaa..susah nak pakai baju raya..kembung jer perut..

p/s : ada mercun lebih kasi huluq sebatang dua sini....

lord
09-10-2008, 09:33 AM
dia nak timbang berat badan dia..nanti kalau makan banyak banyak terlebih lebih sudaaa..susah nak pakai baju raya..kembung jer perut..

p/s : ada mercun lebih kasi huluq sebatang dua sini....

huhuhuh....ada la berbatang2....camne nk hulur...:D