PDA

View Full Version : Hvor stor er ledelsens rolle, forudsigelse ellser formue ??

AntonioSammy
03-27-2020, 07:15 PM
Da der ikke har været noget svar at gøre denne form for tråd, så jeg skabte for at udveksle ideer med-agan agan her .... Jeg er her for at dele og diskutere tre vigtige ting, der bør have, hvis du ønsker at deltage erhvervsdrivende i forex.

Ledelse: Jeg mener her er ikke bare den økonomiske forvaltning, men virkelig alle indstillinger lige fra økonomistyring, strategi eller et system, du bruger, og andre. Forudsige eller nøjagtigheden af ​​faktiske prediksipun medtaget her, men forudsigelsen jeg skriver ved siden af ​​den for at se mere i forvaltningen, og jeg tror, ​​at fornuftige forudsigelser er lavet ved siden af ​​ledelsen dog som sagt forudsigelser indgår i ledelsen

Forudsigelse: selvfølgelig alle vil forstå dette, og på trods af den forex prisbevægelser virke kaotisk og uforudsigelig, men nogle kan stadig forudsiges, enten ved analyse af beregningerne og med hjælp af en indikator eller andre midler

Lucky: og den erhvervsdrivende skal også stole på en lidt håb og kun få af disse faktorer selvom den mest alvorlige i forex handlende, der ikke virkelig bekymrer sig om dette ...

Jeg spørgsmålstegn ved, hvor meget tror du ledelsens rolle, forudsigelse, og held og lykke med at få overskud i forex?

min mening:

Ledelsen har den største rolle og hovedret, fordi det ikke er *** mig, men at jeg ser på internettet de fleste forhandlere kan tjene deres overskud primært fordi managementnya god grund, selvom forudsigelse er ikke for gode. Svaghed af forudsigelsen / analyse kan dækkes med forskellige systemer som omvendt eller terminspriserne kan ngambil gambling martingale teknikker osv .... så 50% for ledelsen

Forudsigelse er størst behov overfladisk og vigtigst på grund af op vi nødt til at gøre analysen og forex forudsige, men generelt er ikke noget, der kan forudsiges, på bestemte tidspunkter, kan vi præcist forudsige, men det meste af det ikke kan, som en bold at forudsige, at den øverste klasse team overklasse eller hold vs hold vs. lavere klasse lavere klasse vil være vanskeligt at forudsige, og at øverste klasse team versus de lavere klasser det er mest sandsynligt topklasse hold, der vinder, undtagen i visse omstændigheder men bawahpun klasse team kunne overraske en masse mennesker forudsagt og endda væltede holdet Real Madrid klasse nogensinde har børstet af en japansk hold 3-0 2-3 niveauer under dem. Hvis der er behov forex tuh forudsigelse, fordi det kan tælles / analyseres kan stærk mistanke, såsom for eksempel, kan vi ngitung med temmelig sikker på, hvor priserne vil gå op, ned, stoppe eller flade forudsigelser skal være det primære rolle, hvorfor gider for ngurusin systemet nentuin kompliceret, hvis vi nemt kan købe eller sælge. Men forex er ikke forudsiges nøjagtigt for de fleste mennesker betyder at være klar til at sætte tingene op, fordi mange forudsigelser kommer til at gå glip af, om det ville have martingale etc venter .... så for mig rollen som forudsigelsen kan *** 30%

Luck er sidstnævnte. Det er en rigtig erhvervsdrivende bør ikke stole meget på denne ene faktor, og jeg tror, ​​at de fleste forhandlere ikke stole på denne alvorlige, men det kan påberåbes i den endelige rækkefølge, selv om vi ikke ønsker at holde det baseret på held også at kunne at fortjeneste i forex, og alt det, vi fik fra lykke eller ulykke skal accepteres yndefuldt ... jeg fik rollen som lykke for 20%

selvfølgelig, fordi mennesker har en meget varierende mønster af tanker der mange, der argumenterer ato anden tråd eller måske endda jeg tror ikke, det giver mening, og kan ikke fordøje .. heller ikke noget, fordi jeg også lejlighedsvis se tråde, der ikke forbinde med mig .. men jeg håber du forbinder med mig ...... End