PDA

View Full Version : MACD

Frederik
04-02-2018, 07:59 AM
MACD er den meget gode indikator
har du brugt denne indikator før

Victork
04-30-2018, 08:39 AM
SCOTCH er en måde bedre
MACD er meget kompliceret indikator

alexanderm
05-11-2018, 09:33 AM
Jeg tror, at flere indikatorer er mere effektive

alexanderm
05-31-2018, 08:25 AM
Ja, jeg er af den opfattelse, at der vil være en dag, hvor jeg vil gøre min drøm rigtig med denne forretning i forexhandlen. Jeg er sikker på, at jeg kan få det bedste udbytte af denne forretning, fordi jeg ved, at jeg har gjort dette allerede i et par måneder.

alexanderm
06-26-2018, 08:56 AM
dette virker ikke godt

Malthe
12-17-2018, 08:41 AM
Forex er en virksomhed, hvor du kan tjene nok, men for at du skal lære det godt. Udover teoretisk uddannelse har du også brug for stor praktisk viden. Alle ting bliver ubrugelige, medmindre du har god viden om pengeforvaltning og har kontrol over din adfærdsmæssige karakter som følelse, grådighed.

william
12-21-2018, 06:00 AM
ærligt, en god penge ledelsespolitik er nøglen til et vedvarende ophold i forex trading business. med en god pengeforvaltningspolitik på plads, selvom en handel er forkert, vil virkningen på kontoen være minimal, da en lille del af midlerne på kontoen blev handlet.

william
12-27-2018, 07:44 AM
Jelikož mám nějaké dluhy, některé požadavky na denní bázi, tak jsem se snažil vydělat tuto částku z mé malé investice a kdykoli jsem nějaký zisk, dostanu se přesvědčen, emocionálně zapojen a konečně učiním ztrátu.

AneGracious
12-28-2018, 06:31 AM
Nu er der flere stærkere indikatorer til rådighed

william
12-31-2018, 06:06 AM
Det er ikke at planlægge analyse, før du rejser. Analysen siger og ser, hvor markedet går og klar til at komme ned. Analyse er nøglen til handel, og uden det er det ikke nemt at gøre fremskridt i forex.

Victork
01-02-2019, 06:52 AM
I forex trading er der ingen grænse for, hvor mange penge du kan tjene på det, du kan tjene penge på det, så længe du har lært og udviklet gode handelsfærdigheder og forståelse for, hvordan markedet fungerer.

william
01-07-2019, 07:13 AM
Det er tommelfingerregel for pengeforvaltning i forex, der altid bruger stoptab i din handel for at erobre dette marked. Dette er styrken af pengeforvaltning, at med den lille investering af penge kan vi fordoble vores kapital i løbet af få dage ellers med den dårlige ledelse kan vi også tabe stor kapital her.

Frederik
01-10-2019, 07:24 AM
hvorfor ikke bruge ELLIOTT WAVE

Victork
01-16-2019, 09:22 AM
I forex trading er der ingen grænse for, hvor mange penge du kan tjene på det, du kan tjene penge på det, så længe du har lært og udviklet gode handelsfærdigheder og forståelse for, hvordan markedet fungerer.

som forex er en verdensomspændende virksomhed, nogle mennesker tror, hvis de investerer penge, de kan være i stand til at tjene et godt overskud. De er hovedsageligt afhængige af deres tro. På den anden side investerer nogle mennesker til at analysere handelsmarkedet og tage viden om handel fra dette.

alexanderm
01-24-2019, 06:42 AM
Forex er en virksomhed, hvor du kan tjene nok, men for at du skal lære det godt. Udover teoretisk uddannelse har du også brug for stor praktisk viden. Alle ting bliver ubrugelige, medmindre du har god viden om pengeforvaltning og har kontrol over din adfærdsmæssige karakter som følelse, grådighed.

I hver eneste sektion af verden har du brug for beslutsomhed. Passende om en bestemt ting er meget vigtigt for at få succes. I form af forex lidenskabelig også meget vigtigt at få fortjeneste fra forex trading site.Go og få lykken gennem lidenskab.

Villads
01-25-2019, 09:24 AM

Jeg er helt enig med dig en doven person kan ikke overleve i denne virksomhed faktisk er der ingen tidsbegrænsninger i denne forretning som hvor du er forpligtet til bestemte timer dagligt som job, når du har tid markeder er tilgængelige for dig, men når du indtaster og åbner en Bestil efter det skal du være opmærksom, fordi en lille fejl vil skade dig meget i denne forretning.

Emil
01-31-2019, 07:01 AM
SCOTCH er en måde bedre
MACD er meget kompliceret indikator

Mit hovedmål inden for forex trading er at blive meget god til at handle på markedet og være i stand til at opbygge en enorm handelskonto over tid. Frem for alt at være i stand til konsekvent at tjene penge på dette store venture er alt, hvad jeg drømmer om, og selvom det tager tid, vil jeg udøve tålmodighed, fordi det vil gå i opfyldelse, hvis jeg fortsætter med at lære.

william
02-27-2019, 06:48 AM

Hvis du virkelig vil genoprette dit tab, så må jeg sige, ikke gå til handel, når du har lavt beløb. For at vinde dig, bør du have en god bonus, så du kan spille på sikker side, være sikker side, hvis handel foregår omvendt, hvor du placerer bud, så bedre at placere det på modstand samme tid.

alexanderm
03-01-2019, 07:47 AM
Ja kære forex trading er verdens bedste forretning fordi hende vi kan få god fortjeneste meget let, hvis vi gør ordentligt arbejde og med dygtighed ... hvis vi ikke har nogen invesment så kan vi også arbejde her og tjene godt overskud .. Jeg har set mange min ven har ændret hendes liv på fra forex trading business, så dette er bedst business i verden ...

casper1
03-18-2019, 05:27 AM
Nå har mange ændret sig siden jeg kom med forex-handel, men de vigtigste ændringer er nu, jeg kan få ekstra indkomst og kan spare nogle penge for andre investeringer, selvom der i starten er en dårlig indvirkning, som ikke kan sove godt om natten, men efter at jeg bruger en ordentlig risiko er alt godt nu.

william
04-01-2019, 05:46 AM
Ja kære forex trading er verdens bedste forretning fordi hende vi kan få god fortjeneste meget let, hvis vi gør ordentligt arbejde og med dygtighed ... hvis vi ikke har nogen invesment så kan vi også arbejde her og tjene godt overskud .. Jeg har set mange min ven har ændret hendes liv på fra forex trading business, så dette er bedst business i verden ...

faktisk er jeg ikke en aggressiv erhvervsdrivende, fordi jeg tror, at på grund af dette kan jeg også få tab i min handelskonto, i virkeligheden er jeg en langsigtet erhvervsdrivende i dette forexmarked og for det meste gør jeg små partihandel i det, fordi i små partier vil jeg ikke være nødt til at tage så meget risiko, og jeg kan også tjene gode penge fra dette forex trading marked.

alexanderm
04-29-2019, 07:48 AM
Ja det er muligt at blive en succesfuld erhvervsdrivende også viden om forex trading lære om demo diagrammer og røre med forex trading erfaring folk på denne måde vi også få penge og dele vores erfaring og få succes i denne platform

Lucase
05-16-2019, 12:40 PM
Absolut du siger rigtig kære forex er et største marked for at tjene. Og alle tjener stort beløb her.

Asbjorn
05-21-2019, 06:34 AM
Ja, jeg er af den opfattelse, at der vil være en dag, hvor jeg vil gøre min drøm rigtig med denne forretning i forexhandlen. Jeg er sikker på, at jeg kan få det bedste udbytte af denne forretning, fordi jeg ved, at jeg har gjort dette allerede i et par måneder.

Jeg respekterer for meget Forex-forretning, jeg kender dens betydning i mit liv, jeg har så mange forhåbninger på denne forretning, jeg elsker det og kan lide det så meget, jeg håber at det vil ændre min livsstil og også give mig respekt i samfund, jeg lærer det ordentligt, og jeg håber jeg vil lykkes i Forex business one day.that vil være den bedste dag i mit liv

Stress
05-28-2019, 07:06 AM
Hvis du virkelig vil genoprette dit tab, så må jeg sige, ikke gå til handel, når du har lavt beløb. For at vinde dig, bør du have en god bonus, så du kan spille på sikker side, være sikker side, hvis handel foregår omvendt, hvor du placerer bud, så bedre at placere det på modstand samme tid.

Pokud jde o mě, i když to není příliš dobré reinvestovat svůj zisk zpět v yo na trhu, ale pokud věříte své vlastní, že jste dobrý obchodník můžete znovu obchod se svým ziskem, takže můžete růst vašeho účtu.