PDA

View Full Version : Hvilke Forex-fundament skal du vide, før du begynder at bytte?

AntonioSammy
09-29-2017, 01:21 PM
rudiments afhænger af, hvad der burde være vores indgang og hvor meget fare vi skal tage. Hvis vi går ind i det formål, kan vi tabe penge nemt. Vel udveksle faktor er afhængig af mange ting som et anstændigt system og kontanter administration design på den off chance at vi tager efter begge kan vi sige, at vi har stor vægt på fundamentals.

william
10-12-2017, 11:15 AM
adgangsrisiko kan minimeres, hvis vi bliver mere effektive til at træffe den rigtige beslutning på markedet, hvilket er den mest nødvendige ting i denne forretning, for det meste handlende har tendens til det og lider af det store tab

tobias
10-17-2017, 08:49 AM
Ingen kan gøre en enorm hurtig sum af Momey i denne store forretning. Hvis de forsøger at gøre det, vil de tage høj risiko og som sådan taber chancerne for tab fortsat. Vi bør være meget tålmodige i Forex handel, så vi kan handle Forex marked meget korrekt.

alexanderm
10-19-2017, 08:55 AM
Jeg er ikke en fundamentalist, fordi mine mentorer ikke er. Jeg blev uddannet til at lave min analyse gennem diagrammerne, men jeg opdagede, at nyheder også har indflydelse på det tekniske. Derfor må en erhvervsdrivende vide, hvordan de to kan integreres i orden at tjene overskud.

william
10-23-2017, 09:58 AM
Demo-kontoen er meget vigtig, og vi skal lære at bruge det meget godt, hvis vi overhovedet vil lykkes på dette marked, giver demo-kontoen os meget mulighed for at kunne handle og tjene meget godt, dem, der ikke bruger demo-kontoen, finder ting meget vanskelige i markedet.

Frederik
10-26-2017, 09:20 AM
Jeg kan virkelig ikke lide at handle med nyheder, fordi bevægelsen er så ekstrem, så du kan sidde fast på det tidspunkt. Jeg foretrækker at handle med teknisk. men jeg vælger også fluktuerende markedsforhold. at forudse fra pressemeddelelsen, handlede jeg ikke under pressemeddelelsen, men ventede op til en halv time, hvordan markedsreaktionen. Så jeg kan bedre vide, om markedsdeltagere giver positive eller negative reaktioner. du følger bare, hvor priserne flytter i overensstemmelse med markedsreaktionen.

alexanderm
10-30-2017, 08:04 AM
Handel med lidt tabsniveau kan være med at bruge pengehåndtering, men handlende skal ikke have at handle uden tab, fordi der vil være en rolle for tab i enhver form for virksomhed. Derudover kan du have mange muligheder efter at reducere risikoen i en handel.

AntonioSammy
12-27-2018, 06:54 PM
emnet er åbnet

alexanderm
01-17-2019, 08:14 AM
emnet er åbnet

Denne erklæring kan kun være sandt for dem, der ikke ønsker at lære om Forex-handel og kun ønsker at gamble her og ikke noget at gøre med at lære og overholde, men dens regler og regler for dem, jeg personligt føler at sige God By fra Forex verden som det er bedre for dem at ikke tabe her mere.

Bjarke
03-19-2019, 11:09 AM
Ja dette er virkelig god og nyttig tråd for de erhvervsdrivende. Jeg tror, at de fleste erhvervsdrivende kender godt til dette alle punkter, men det er så svært at vedligeholde alle tingene, fordi du ved det ikke muligt at alle befolknings koncentrationer bliver ens, nogle mennesker kan opretholde den og andre er ikke dens virkelighed i enhver virksomhed.

AntonioSammy
03-27-2020, 08:02 PM
genåbnet emne