PDA

View Full Version : Forsøg at vinde mærkbar mester på single match.

AntonioSammy
09-29-2017, 01:20 PM
I dag er jeg nødt til at dele noget vigtigt spørgsmål.

Den måde jeg direkte udveksler ligner jeg bytter på single match. Jeg har øget megen læring, tanke og inddragelse i single combinere. Jeg bytter på guldkamp som det var. Gold match er bedst kombineret til udveksling. Jeg kan utvivlsomt forudse udviklingen af ​​guldkombiner, og du ved, at min overtagelsesandel er bedre. I tilfælde af at du generelt fortsætter med at samle op, øve og udveksle enkeltkomponenter, så vil du vise dig at være fantastisk i den specifikke kamp. Udveksling af talrige kampe synes ikke at være smart tanke for mig, og ja en købmand kan ikke afvikle helt klart at mestere i en ensom kombination.

Hvad tænker du alle på det? Tilbyde mig venligst.

tobias
10-02-2017, 08:05 AM
vi kan kun blive en smart erhvervsdrivende, når vi ved, hvordan markedet gør bevægelsen, medmindre vi ikke har den grundlæggende viden om denne forretning, hvordan vi kan gøre det meget store træk på markedet? vi skal være en realistisk erhvervsdrivende, hvis vi ønsker at foretage en større ændring i markedet.

william
10-13-2017, 07:42 AM
når vi forstår, hvad der sker på markedet, ville vi have den reelle bedre forståelse af virksomheden, når vi har en bedre forståelse, bliver ting mere tydelige for os

tobias
10-19-2017, 08:58 AM
grundlæggende og teknisk analyse har deres eget sted og kan ikke sammenlignes, og for en langsigtet erhvervsdrivende skal de kunne foretage både teknisk analyse og grundlæggende analyse, da langsigtet prisbevægelse er stærkt påvirket af nyheder, så at grundlæggende analyse er en skal

william
10-24-2017, 08:32 AM
Alligevel behøver vi ikke være bange for at fortsætte vores bestræbelser på at tjene penge fra forex, fordi diskussionen om forex er meget let at finde i ethvert medie.

tobias
10-26-2017, 09:30 AM
Det er ikke så godt i nyhedshandel, at jeg ikke kaster mig selv med den økonomiske kalender eller nyhedstid / time, men kun falder ind efter nyheden skal være kommet og gået, og så skal markedet være vendt tilbage til sin tekniske vej.

AntonioSammy
12-27-2018, 06:53 PM
emnet er åbnet

tobias
01-11-2019, 08:04 AM
Selvom grådige er oftest brugt til at definere den store tvang til at lave og samle mange penge, er det en god analogi, for hvis vi er villige til at akkumulere denne værdifulde viden og erfaring, vil vi også kunne tjene penge og kontrollere grådighed effektivt.

rangvaldr
01-25-2019, 10:17 AM
når vi forstår, hvad der sker på markedet, ville vi have den reelle bedre forståelse af virksomheden, når vi har en bedre forståelse, bliver ting mere tydelige for os

faktisk i denne forex business doven folk kan ikke tjene bedre på dette forex marked, fordi de fleste af dem ikke ønsker at øve mere og mere i demo for deres sikre handel, derfor er de bare helt denne forretning efter få taber. En dedikeret mennesker kan nemt tjene bedre på dette marked.

Asbjorn
02-20-2019, 07:35 AM
Indien Forex handelsmedlem ja selvfølgelig er guld meget risikabelt og farligt handelsinstrumenter, hvis du ønsker at handle på guld, så kan du lære mere end din acceptere, få praktisk arbejde på demo-konto først og fremmest lære guld læsebevægelse på daglig basis guld glidende gennemsnit er 22 $ 30 per dag, så hvis du ønsker at handle på det gamle, kan vi godt være god erhvervsdrivende og god leder med ordentlig stop tab og tage fortjeneste, du kan lære lette fortjenester, og hvis du ikke stopper tab kan du bære en taber

AneGracious
04-01-2019, 06:44 AM
Det er ikke så godt i nyhedshandel, at jeg ikke kaster mig selv med den økonomiske kalender eller nyhedstid / time, men kun falder ind efter nyheden skal være kommet og gået, og så skal markedet være vendt tilbage til sin tekniske vej.

Dybest set er jeg ikke den aggressive minded-erhvervsdrivende, da denne arrogance er for meget skadelig for handelskontoen. Jeg forsøger altid at handle i køligt og roligt sind, derfor er der mindre chance for at gøre en fejl faktisk.

AntonioSammy
03-27-2020, 08:02 PM
genåbnet emne