PDA

View Full Version : Hvorfor nyder vi iver, når vi indså, at det generelt udfører vores kapital?

AntonioSammy
09-29-2017, 01:19 PM
Faktisk uden tvivl er umættelighed en forfærdelig metode til udveksling af forexannoncer, og det kan normalt dræbe vores udvekslingskonto, men oftere end ikke vi nyder ravenousness, da vi skal konstruere vores rekord hurtigt og blive showbiz royalty og vi accepterer i tilfælde af at vi byder på den typiske måde, det vil ikke være tænkeligt, så vi går metoden for glæde, især med præsentationen af ​​høj pakke størrelse, og vi kommer senere til at forkæle vores aktivitet, efter at det måske har været forbi det punkt, hvor vi ikke kunne vende tilbage.

tobias
10-02-2017, 08:06 AM
der er ingen måde at gøre den hurtige kontanter til denne forretning, folk tror at de kan blive rige natten over, det er ikke ligefrem hvad der sker her, hvis vi følger den grådighed, vi kan tabe her mange penge.

william
10-13-2017, 07:43 AM
der er en hurtig penge til rådighed på markedet, når vi har planen om at komme ind i scalpingmetoden, er denne metode faktisk en stærk.

alexanderm
10-20-2017, 08:30 AM
Det er bedre som nybegynder at starte ud på en professionel måde, hvorfor take profit bør aldrig være mindre end stop tab. Det er stadig acceptabelt for mig selvom hvis de er de samme, men for at tage overskud til at være mindre end stop tab er helt uacceptabelt og en dårlig penge. ledelsespraksis.
Jeg så en kommentar, der siger stop tab er designet for handlende at miste penge til markedet. Dette er helt langt fra sandheden. Hvis du er god til at afdække godt for dig, men jeg favoriserer ikke sikring. sikring vil kun hjælpe dig i et svingende marked. Gud hjælper dig, når der opstår en større breakout.

tobias
10-22-2017, 07:34 AM
Ja det er rigtigt, at Forex indtjening ikke er 100% suritet for at få succes, men det er meget mere pålideligt end nogen anden online indtægtskilde. det er en rigtig virksomhed, der ikke kan være en fidus som andre online-virksomheder. som mange virksomheder kommer og forsvinder efter en vis tid.

alexanderm
10-24-2017, 08:42 AM
Det er indlysende, at du ikke kan gøre noget i livet uden læring og læring, brug for en god lærer, hvis du spørger om handel med forex-forretning, end jeg skal fremhæve den bedste techer i forex. den bedste lærer i forexen er demo konto, som kan lære dig og kan tage din eksamen og få dig til at tænke over dine fejl.

william
10-30-2017, 08:00 AM
Tab kan ikke undgås, selvom det vi vælger at bruge, er at reducere dem undervejs. Jeg er af den største opfattelse, at vi kan bruge pengeforvaltning til at undgå nogle problemer, og det kræver tålmodighed og seriøse disciplinære tiltag for at opnå dette.

AntonioSammy
12-27-2018, 06:53 PM
emnet er åbnet

alexanderm
01-03-2019, 08:46 AM
faktisk bruger jeg demo konto i denne forex trading virksomhed, fordi jeg tror, at demo konto er meget vigtigt for en erhvervsdrivende, og når jeg skal øve min nye strategi så kan jeg nemt tjekke det først i demo konto og derefter anvende det i reel konto, så jeg ikke får tab i realkonto.

asger
02-20-2019, 07:33 AM
Uden tvivl om Guldmarkedet er meget volatilt, men de handlende, der handler i guld, kan få en stor fortjeneste, og hvis der analyseres går galt, kan de stå over for et stort tab. Derfor er mit råd til nye forhandlere, der undgår handel med guld, fordi du kan vaske din konto meget snart. Newbies bør kun handle i valutapar, så deres konto kunne overleve på markedet i lang tid og ville ikke blive skyllet ud.

Lucase
05-10-2019, 10:07 AM
faktisk bruger jeg demo konto i denne forex trading virksomhed, fordi jeg tror, at demo konto er meget vigtigt for en erhvervsdrivende, og når jeg skal øve min nye strategi så kan jeg nemt tjekke det først i demo konto og derefter anvende det i reel konto, så jeg ikke får tab i realkonto.

Begge er vigtige for forex handel. Erfaring er meget vigtig end bare mænd held, fordi du har lært meget og har mistet flere gange for at komme til hvor du er, men held vil ikke gøre dig vellykket i forex trading.

AntonioSammy
03-27-2020, 08:03 PM
genåbnet emne