PDA

View Full Version : Hvad er nøglen til at få mere fordel, er der nogen anden måde at opnå det på? (

AntonioSammy
09-29-2017, 01:19 PM
mysterium for at få flere fordele i denne forex udveksling forretning er bare mere erfaring og gode evner i lyset af det faktum, at der ikke er nogen alternativ rute tilgang til at erhverve flere fordele i dette forex udveksling marked og hvis en forhandler er på udkig efter nem rute da han burde ikke gøre denne forretning, med den begrundelse, at han på denne måde bare vil få ulykker herfra

william
10-11-2017, 08:32 AM
hvis vi kun fokuserer på demo-kontoen, men ikke forsøger at lære mere om handel, vil vi stadig ikke kunne lave en meget stor penge på markedet

alexanderm
10-13-2017, 07:49 AM
bare fokus demo konto kan ikke gøre os til en vinder erhvervsdrivende
hvis vi virkelig ønsker at vinde i denne forretning har vi en god chance

william
10-19-2017, 08:53 AM
godt for mig begge typer analyse har værdi, men jeg personligt gerne teknisk handel mere end news trading årsag, hvis vi kender teknisk af markedet på grundlag af det kan vi foretage en analyse eller forudsigelse for nyheder som jeg for det meste foretager en forudsigelse af stor indflydelse Nyheder som fom c med mine tekniske færdigheder med succes.

alexanderm
10-24-2017, 08:43 AM
Jeg spekulerer på, hvordan du vil gøre det uden kendskab til, hvordan man handler, man kan ikke forvente at tjene penge, når man mangler de nødvendige færdigheder og erfaring til at tjene. Læring bør tage alvorligt, hvis man skal lykkes i forex-forretningen, det er en gambling handel.

william
10-30-2017, 08:01 AM
Jeg spekulerer på, hvordan du vil gøre det uden kendskab til, hvordan man handler, man kan ikke forvente at tjene penge, når man mangler de nødvendige færdigheder og erfaring til at tjene. Læring bør tage alvorligt, hvis man skal lykkes i forex-forretningen, det er en gambling handel.

Brug lille masse størrelse, ikke åbne flere handel også handel ved analyse markedet. Hvis du følger det så er jeg sikker på med lille kapital, du vil gøre det godt og vil heller ikke falde i tab. Pas på og hold dig væk fra grådighed, følelser. Alle disse handlinger vil give dig meget tilbagevenden.

AntonioSammy
03-27-2020, 08:02 PM
genåbnet emne