PDA

View Full Version : Menneskelig adfærd i ægte og demo-konto

AntonioSammy
09-29-2017, 01:18 PM
På den tilfældige chance, at vi ser på den menneskelige adfærd i demo-kontoen og i den ægte rekord er de meget overraskende. Vi kan ikke rigtig analysere disse to optegnelser, da de giver endnu ekstraordinære resultater med en lignende person med en lignende metode, og det er alle et direkte resultat af menneskets følelser i ægte rekord.

william
10-10-2017, 08:22 AM
demo handel er meget nødvendigt ting for de erhvervsdrivende fordi i slutningen af dagen dette er hvad demo handel som kan træne os og lære os også hvordan vi bør forberede os til den reelle handel.

tobias
10-16-2017, 08:14 AM
Brug altid takeprofit og stoploss og prøv at se dit marked på et bestemt tidspunkt. Følg nyhedstidszonen og teknisk analyse for at undgå høj volumenændring mod din handel. Så tror jeg, at du nemt kan undgå tab af Forex-markedet og skære et godt overskud nemt.

alexanderm
10-18-2017, 10:48 AM
ja bror du har ret, hvis nogen er vanvittige efter at have tabt penge i forex, så er det forkert. Forhandlere er dem, der kontrollerer deres nerver og følelser i enhver form for situation, hvis nogen ikke kan styre sine følelser, mens han under handel på forex så kan han ' t blive en god erhvervsdrivende. så man styrer sine følelser for at blive en sand handelsmand.

william
10-20-2017, 08:26 AM
Pengeforvaltning er nødt til at være forex-erhvervsdrivende, hvis du ikke forstår hvordan dette virker, så forstår, at succes vil være lidt udfordrende, fordi du vil mislykkes igen og igen. 95% af de erhvervsdrivende fejler, fordi de ikke har anerkendt vigtigheden af dette emne.

Frederik
10-24-2017, 08:34 AM
Hvordan kan man vinde i et spil, han eller hun ikke er vidende om? Du skal lære at være i krig, og hvis du ikke er klar til at lære og gå til denne handelskrise, så er du bundet til at være et uheld. Forex er så enormt og har for mange deltagere på samme tid for os at tage læringen til at være for givet.

william
10-26-2017, 09:24 AM
Ja, jeg er en kortsigtet handler i Forex, og jeg handler Forex baseret på nyheder og begivenheder, hvad der sker i hverdagen i hele verden. Når der er en stærk nyhed om et land eller en valuta, kan prisen gå meget stærkt, og jeg tager den fordel at tjene penge på den tid, det er meget risikabelt. Jeg kan lide at tage risiko for at tjene penge.

tobias
10-31-2017, 09:22 AM
Godt. Mit personlige synspunkt er, at det er bedre at handle i valutaerne, fordi det ikke er nemt at handle i guld, og vi har også brug for en god sum penge til handel med guld. Dette er den eneste grund til, at handel med valutaer er let i forhold til handel med guldet. Hver gang jeg handler med guld, taber jeg kun.

AntonioSammy
12-27-2018, 06:54 PM
emnet er åbnet

Emil
01-25-2019, 10:12 AM
Pengeforvaltning er nødt til at være forex-erhvervsdrivende, hvis du ikke forstår hvordan dette virker, så forstår, at succes vil være lidt udfordrende, fordi du vil mislykkes igen og igen. 95% af de erhvervsdrivende fejler, fordi de ikke har anerkendt vigtigheden af dette emne.

Denne forretning er ikke for doven person. Forex er for aktiv og hårdtarbejdende person. Lazy person vil ikke kunne lære og tjene fra denne virksomhed. Forex er ikke stedet for doven person. Laziness skal undgås for at gøre forex.

AntonioSammy
03-27-2020, 08:02 PM
genåbnet emne