PDA

View Full Version : Perfekt volumenbestemmelse for newbies

AntonioSammy
09-29-2017, 01:18 PM
Delstørrelser, der skal vælges og udnyttes som en del af Forex, er ikke afgjort. En købmand skal tage pengeadministrationen. Med en specifik rekordjustering kan en mægler udnytte MM til at vælge det absolut bedste udvekslingsvolumen for volumen eller parti for deres udveksling.

william
10-10-2017, 08:23 AM
Jeg tror ikke, der er en måde perfekt volumen derude. jo mindre risiko vil vi tage i handel så meget ideel, det ville være fordi forex trading er de processer, hvor succes kommer langsomt.

alexanderm
10-16-2017, 08:11 AM
Dette er meget vigtigt at beskytte dig selv mod store tab for dette formål stop tab er en af de bedste ting, fordi når du sætter dit stop tab mulighed og markedet slår det punkt din handel var væk tæt så lidt tab er bedre end så store tab og konto vask.

tobias
10-19-2017, 09:00 AM
Jeg foretrækker diagramanalyse, fordi det giver et godt billede om bevægelsen af marekt på kort og lang sigt, så det vil gøre vores beslutning bedre og hjælpe os med at handle godt, men nyhedsanalyse er også vigtig, fordi det hjælper os med at forudsige den fremtidige bevægelse.

william
10-22-2017, 07:32 AM
Ja, Forex er yderst gavnlig virksomhed i verden, erhvervsdrivende kan tjene store penge fra at investere små kapitalpenge. Der er ingen grænse for at tjene penge i Forex handel. Den tjene penge afhænger af handlende handelsdygtighed og investeret kapital penge. Så for at tjene store penge fra Forex, bør erhvervsdrivende have god handelskompetence og store kapitalgevinster. Der er ingen sammenligning af Forex i verden.

tobias
10-24-2017, 08:40 AM
Uvitende er et kursus for nogen. Så hvis en erhvervsdrivende ønsker at handle i forex, skal han vide om denne forretning. Han er nødt til at kende fundamentet for denne forretning, så han kan træffe en effektiv beslutning. Trader skal lære ved at praktisere i demo-konto. Fordi praktisk erfaring er vigtigere end teoretisk viden.

alexanderm
10-26-2017, 09:32 AM
Jeg følger nyhederne, men jeg handler ikke. Jeg synes, det er stressende at handle med nyhederne, men nogle handlende gør det regelmæssigt og tjener regelmæssige penge. Jeg forsøger at gøre normal handel, men hold mig opmærksom på markedets begivenheder, og hvis noget stort kommer, bliver jeg opmærksom og undgår at handle eller lukke min tidligere handel. Store nyheder påvirker markedet på en stor måde, så alle skal være forsigtige

AntonioSammy
12-27-2018, 06:53 PM
emnet er åbnet

tobias
01-03-2019, 08:46 AM
Jeg bruger demo konto til at øve handel. Hvis vi praktiserer i reel konto og taber det vil det reelle tab, og vi vil tabe vores konto, men hvis vi træner i demo-konto og taber det, vil det ikke være reelt tab. Denne konto er den primære kilde til at lære Forex trade. Ved at bruge demo-konto kan vi lære at analysere markedet, kende markedsnyheder, testindikatorer, bruge forskellige typer indikatorer. Faktisk kan vi ved hjælp af demo-konto vælge det, der er nyttigt for os at opnå fortjeneste. Vi kan bruge stor handel og mindre handel med demo-konti. Leaning om Forex handel er den vigtigste grund til at bruge demo konto.

Lucase
01-15-2019, 09:20 AM
For at kunne styre stor kapital med succes må du have udvist i ledelsen af lille kapital, fordi det er en virksomhed, der ikke har nogen forskelsbehandling, og hvad du gjorde med lille kapital er også hvad du vil gøre, hvis du også har en stor kapital, så sørg for at du forstå markedet godt ved hjælp af lille kapital, før du går til at styre stor kapital.

Emil
02-27-2019, 07:49 AM
Jeg følger nyhederne, men jeg handler ikke. Jeg synes, det er stressende at handle med nyhederne, men nogle handlende gør det regelmæssigt og tjener regelmæssige penge. Jeg forsøger at gøre normal handel, men hold mig opmærksom på markedets begivenheder, og hvis noget stort kommer, bliver jeg opmærksom og undgår at handle eller lukke min tidligere handel. Store nyheder påvirker markedet på en stor måde, så alle skal være forsigtige

Kære venner Jeg vil gerne rådgive dig, hvis du vil genoprette dit tab, så du ikke behøver at blive følelsesmæssig, være cool og rolig. Din kontokapital skal være sund, og du laver en god strategi først og derefter gå til handel.

ansgar
05-21-2019, 07:27 AM
ja jeg respekterer Forex trading business det er virkelig sand forretning og det giver penge faktisk jeg er job mindre og nu Forex er mit job eller forretning, og jeg er meget glad for handel og jeg kan godt lide det meget og aldrig forlade Forex trading business betyder, at jeg er giver god respekt for Forex trading business, fordi Forex er en god forretning og meget interessant forretning.

AntonioSammy
03-27-2020, 08:03 PM
genåbnet emne