PDA

View Full Version : Hvor lang tid skal vi bruge til at vinde fordel i vores udveksling?

AntonioSammy
09-29-2017, 01:17 PM
Faktisk kan man ikke rådgive om en fast tilgang til, hvor meget tid en forhandler skal være en ekspert og produktiv Forex-handler. Da hver enkelt mægler har deres eget særlige legitimationsniveau og energi til at få nye ting og filosofi. Langs disse linjer kan en lang række forhandlere drage fordel inden for en kort tidsramme, i nogle tilfælde giver mange købmænd en lille mulighed for at blive dygtig.

william
10-02-2017, 07:57 AM
Det handler kun om den erhvervsdrivendes egen evne til at forbedre tingene, som de vil være. Jeg tror ikke, det kommer til at være det første challenege for os, da vi kan gøre handel med så mange måder, så vi bør altid forsøge at God en måde med os, hvis vi bærer den måde, kan vi denne forretning meget nemt.

tobias
10-04-2017, 07:59 AM
selvfølgelig skal vi være klar til det hårde arbejde for ethvert tilfælde, men også vi bør også være klar til yderligere en given opgave, medmindre vi ikke bliver en smart forhandler, vil vi ikke få stor indflydelse

william
10-16-2017, 08:08 AM
ved hjælp af god og stram pengehåndtering er den bedste måde at styre vores risiko på, selvom den bedste måde er at forbedre vores færdighed og system, så vi kan begynde at minimere de fejl og tab, vi har lavet, men uden behørig pengehåndtering den dygtighed og det system, vi følger vil være ubrugelig

tobias
10-18-2017, 10:52 AM
Forex marked er et stort marked i verden. Der er ikke noget lignende marked i henhold til finansieringstransaktion. Aktiemarkedet er nogle ting ens men ikke fuldt dækket. Så vær ikke gal, når du taber. Prøv at finde ud af din fejltagelse. så kan du få ægte honning fra dette hav. Der er ingen ønsker at lave skat i Forex. Har brug for tålmodighed og viden.

Frederik
10-23-2017, 09:55 AM
Vi kan bruge demohandel til mange forskellige formål. Men når en ny erhvervsdrivende starter deres handel liv demo konto er det bedste sted at lære grundlæggende af forex handel. Hvis en ny erhvervsdrivende kan tage demohandel seriøst, vil han hurtigt få succes i sin karriere.

tobias
10-25-2017, 08:32 AM
Ja, da du giver mere overskud fra forexmarkedet, kan du fortsætte med at investere dine overskud med det formål at øge din lotestørrelse, da du vokser din samlede kontosaldo. Mens din overskudsgrad også vil vokse. Men før du kan gøre det med succes, skal du være veluddannet om forexmarkedet.

Nohr
03-30-2018, 11:10 AM
Faktisk behøver vi ikke flere penge, når vi er vellykkede, fordi vi med lidt kan tjene så vi ikke behøver at gå for store investeringer. Så vi må gå med den lille, der er skønhed. En eksperthandler kan tjene med små penge, de behøver ikke store penge. Gradvis må vi gå med lidt. Alt det bedste held og lykke.

Victork
04-02-2018, 09:01 AM
Ifølge min personlige mening tror jeg, at vi kan vinde $ 5 hver dag med en $ 100 konto. For dette skal vi forpligte os til at styre penge, forsøge at kontrollere vores egne følelser, bruge stop-loss med omtanke, og endelig skal vi have en god strategi. Hjælp os med at fortsætte.

william
05-14-2018, 09:51 AM
Ja, det er absolut ikke nødvendigt at være for aggressiv som en forex-erhvervsdrivende, fordi aggressivitet ikke bringer overskud til dig overhovedet, så bare sørg for at du ikke handler med dine følelser, fordi det kan være meget dårligt og resultere i mange taber for dig .

alexanderm
05-28-2018, 09:50 AM
Obstaja veliko dobrih načinov za analizo s svečnikom. Osebno raje in uporabim svečnike za moje obrti. Za zmenke uporabljam cone in trende, ki delajo zelo dobro od dosedanjih poskusov in eksperimentov. Preizkusite in dobili boste dobre rezultate

Frederik
06-29-2018, 09:43 AM
Ja, det er vigtigt, at vi analyserer vores fejl, der tidligere var forkert. Fejlene er ikke dårlige hele tiden for de nye forhandlere. Det er almindeligt, at nye handlende vil gøre fejl og tabe penge. Men hvis vi kan huske disse fejl i vores senere handelstid, kan vi nemt rette os selv og træffe bedre beslutninger i fremtiden. Det kan også give os tillid.

Magnus
12-17-2018, 09:45 AM
Ingen kan tjene dette marked uden at lære denne forretning korrekt. De fleste erhvervsdrivende taber deres kapital, fordi de har mangel på huller i deres viden. Uanset om en erhvervsdrivende har en god oplevelse, men uden viden er der ikke noget i denne forretning.

AneGracious
12-27-2018, 09:01 AM
Desværre kan vi ikke gøre det hele tiden, fordi vi er mennesker. Hvis vi er mentalt stærke, og hvis vi har kontrol over vores grådighed, så vil det ikke være svært at kontrollere følelser i løbet af handelstiden. vi kan prøve vores mulige bedste for at reducere vores følelsesmæssige display under vores handler, fordi blanding af følelser med vores forex handelsvirksomhed vil ikke være til nogen hjælp.

oscarer
12-28-2018, 07:30 AM
ja det er ikke en dårlig ide at handle forex, fordi nogen kan gøre det, de skal bare seriøst studere og forstå, hvordan forex-forretningen fungerer, så i fremtiden vil de snart finde ud af, hvordan man kan få succesen med denne forretning

Frederik
01-03-2019, 08:47 AM
Første gang jeg handler med forex-handel, er det vigtigste mål, jeg bruger demo-konto, at øge min handelsdygtighed, min erfaring om markedsbevægelse og at bestemme min handelsstil og søge en handelsstrategi, der passer til mig, men nu bruger jeg demo konto for at deltage i demokonkurrence og prøve en ny handelsstrategi.

Lucase
01-17-2019, 08:17 AM
hvis du ikke er i stand til at forstå denne handel med forex trading så spilder du din tid og penge, og du bør forsøge at forstå forex trading business, så du kan gøre den ønskede mængde overskud fra din tid og gennem investering af dine penge.

kresten
03-19-2019, 11:11 AM
Obstaja veliko dobrih načinov za analizo s svečnikom. Osebno raje in uporabim svečnike za moje obrti. Za zmenke uporabljam cone in trende, ki delajo zelo dobro od dosedanjih poskusov in eksperimentov. Preizkusite in dobili boste dobre rezultate

Ja dette er virkelig god og nyttig tråd for de handlende. Jeg tror, at de fleste erhvervsdrivende kender godt til dette alle punkter, men det er så svært at opretholde alle ting, fordi du ved det ikke muligt at disse mennesker bliver den samme koncentration, kan nogle mennesker opretholde det og andre er ikke virkeligheden af enhver virksomhed.

AntonioSammy
03-27-2020, 08:02 PM
genåbnet emne