PDA

View Full Version : Udveksle først i demo på det tidspunkt udskifte ægte rekord senere

AntonioSammy
09-29-2017, 01:16 PM
Faktisk Dear Sir du er helt right.first øve demo-konto glimrende og udrette stor udveksling af oplysninger på det tidspunkt slutte ægte rekord handel, demo er mor for denne udveksling forretning, uden slibe demo vi aldrig gøre dette udveksle forretning perfekt, demo er vores forex pædagog.

william
10-11-2017, 08:33 AM
men det er altid nødvendigt
hvis vi vil tjene penge, skal vi lære mere om handelsstrategi, så vi kan få nogle rigtig gode penge.

alexanderm
10-16-2017, 08:10 AM
For at undgå store tab i en handel kan vi bruge stoptab på hver handel. fordi hvis vi bruger et stop tab i handel så kan vi minimere tab. ellers bruge et stop tab, så normalt lidt store tab. og gør ikke hurtig handel hurtigt og uden at vente på det rigtige øjeblik

tobias
10-18-2017, 10:50 AM
Sandheden er, at tab er normalt og yderst uundgåeligt, og årsagen til, at vi har så mange bekymringer om det tab vi gør, skyldes grådighed, så længe du har det i tankerne om at du er i denne forretning for at tjene hurtige penge, så er jeg meget sikker på at du vil støde på alvorlige udfordringer, der vil ende med din handel karriere i sidste ende.

william
10-21-2017, 09:09 AM
ja da markedet er helt uforudsigeligt, som når det berører min indtræden eller målet overskudsniveau, så jeg kan trække overskud, så hvis jeg ikke vil trække penge, så åbner jeg stillinger, hvor jeg altid finder en mulighed, men i tilfælde af handler allerede meget teknisk kommer i fortjeneste jeg forsøger at levae markedet som det er, så det varierer fra erhvervsdrivende til forhandlere,

tobias
10-24-2017, 08:41 AM
Ja det er sandt uden at lære, at vi ikke kan tjene det, det er en lov, hvis karna fordi alt vi behøver for at kunne klare sig godt, har vi brug for viden i det. Hvis jeg ikke lærer engelsk sprog, kan jeg ikke skrive i dette forum gælder dette også for forex, når du ikke ved, hvordan du analyserer, og du håber på fortjeneste fra virksomheden, kan det ikke fungere.

alexanderm
10-26-2017, 09:31 AM
Jeg har lige læst svarene fra mange af min kollega i dette forum, og jeg opdagede, at flere af dem ikke handler nyhederne, og jeg spørger hvorfor denne meget store procentdel af handlende? men jeg kan forstå, fordi jeg også ikke handler nyhederne på grund af volatiliteten og risikoen ved handel med nyhederne, men sandheden er, at den bedste og billigste måde at tjene penge på at tjene penge på forexmarkedet, handler om nyhederne , vi skal vågne op for at udfordre nyhederne.

AntonioSammy
03-27-2020, 08:01 PM
genåbnet emne