PDA

View Full Version : Hvem har vedholdenhed, han overvurderer forex!

AntonioSammy
09-29-2017, 12:17 PM
du er korrekte med den begrundelse, at tolerance pålideligt føre os til realisering i forex med den begrundelse, at vedholdenhed pålideligt påvirker os til at udveksle med okay og kontanter administration til at påvirke store fordele fra vores udveksle til godt bestilles med ingen høj risiko og på samme tid, det hjælper os meget med at tage så meget tid som nødvendigt i læring uden haste, så det hjælper os med et stort beløb til at overvinde forex

william
10-02-2017, 06:55 AM
Der er ingen måde at overvinde forex trading helt.
vi er nødt til at forstå, at dette er en meget bred forretning, så hvis vi vil have en reel succes her omkring, så skal vi tage de rigtige nødvendige skridt
når vi skal have nogle rigtige gode færdigheder, så kan vi tage de næste skridt.

tobias
10-12-2017, 10:22 AM
Det er selvfølgelig en meget bred forretning, men vi skal forstå alt om det. medmindre vi ikke lærer det grundlæggende i denne forretning, kan vi ikke vokse i denne forretning.

william
10-18-2017, 09:44 AM
Ingen forretning i verden giver kun overskudspengene. Som vi ved, at fortjeneste og tab begge er en del af virksomheden, hvis erhvervsdrivende er seriøs for deres job, så får man selvfølgelig fortjeneste, men på grund af meningsløse eller uforsigtige kan de også få tab. For at få fortjeneste fra erhvervslivet skal folk være seriøse og opmærksomme i handelsperioden.

tobias
10-20-2017, 07:29 AM
Jeg er enig i, at pengeforvaltning er en vigtig ting i denne forex-handelsvirksomhed, så det er nødvendigt, at en erhvervsdrivende bruger rigtige penge eller risikostyring på sin konto, hvis han ønsker at vinde i denne forretning, og for det tror jeg, at en erhvervsdrivende kun bør tage risiko omkring 5 til 8 procent af hans investerede kapital på hans handels konto.

Frederik
10-24-2017, 07:35 AM
Uden lære, vi ikke kan tjene, er et faktum, hvis der skulle ønskes heste, vil tiggere også ride uden at en kvinde opfattes på ingen måde, hun kan føde et barn, så de samme regler regulerer forexhandel som kun den, der er klar til at lære handlingen handel vil tjene det er lige så enkelt som A, B og C.

william
10-26-2017, 08:23 AM
Ja, jeg handler nyhederne nogle gange, og jeg må sige, det er meget risikabelt, men det har også været meget rentabelt. Hvis du har til hensigt at handle med nyhederne, skal du sørge for, at du har en god forståelse for den virkning, som nyhederne vil have på forexmarkedet ved udgivelsen. Også, når du handler nyhederne, bør du være klar til at åbne og lukke dine handler inden for få minutter for at undgå at blive fanget i en vending.

alexanderm
11-06-2017, 09:57 AM
Det er naturligt at tænke på at forlade forexmarkedet, når det ser ud til, at du ikke gør noget fremskridt. Men når du indser, at du kan gøre det, som nogle mennesker har, når du gør en passende indsats lige som de mennesker har lavet.

Nohr
03-30-2018, 10:08 AM
Nå ja det er sandt, at kapital er meget vigtig, og en anden ting, der er vigtig er, at du kun skal deponere det beløb, som du nemt har råd til at tabe, og derfor når jeg tænker på at være vellykket, og så tror jeg, at først da skal jeg investere flere penge på dette marked, når jeg er sikker på, at jeg ikke vil miste det.

william
04-20-2018, 07:38 AM
Ja, selvfølgelig stop tab er et godt værktøj til forex handel. Fordi vi kan minimere vores tab og holde vores konto blæst. Men vi skal have god viden om forex trading. Hvis vi kan forstå markedsudviklingen, så kan vi bruge det ordentligt ellers vil prisen ramme vores stop tab. Så hvis vi kan finde ud af ordentlig støtte og modstandsdygtighed, så kunne vi være gavnlige for at bruge stop tab og kan sikre vores konto.

tobias
05-24-2018, 08:38 AM
Fokus på en enkelt strategi er god især for en ny erhvervsdrivende, da det kan gøre deres læringsproces hurtigere, da de kun skal lære en handelsstrategi i stedet for at lære flere handelsstrategier, og de kan også hurtigt få fortjeneste, og det betyder, at de kan overleve længere.

AntonioSammy
12-27-2018, 05:54 PM
emnet er åbnet

tobias
01-21-2019, 07:28 AM
Det er selvfølgelig en meget bred forretning, men vi skal forstå alt om det. medmindre vi ikke lærer det grundlæggende i denne forretning, kan vi ikke vokse i denne forretning.

Beklager bro Jeg er ikke enig med dine ord i denne situation. Når du handler med meget små investeringer som 1 $, 10 $ eller endda 50 $, vil du have travlt. Du vil tænke, hvordan du hurtigt kan øge fortjenesten. Og for at gøre det vil du tage større risiko. Og mere risiko vil tage dig til katastrofe. På den anden side, når du handler med store penge som 1K $, 5K $ eller endda 10K $ så vil du være mere forsigtig, vil du være glad for kun 2% -5% overskud. Så jeg tror meget lille investering er ikke godt for en erhvervsdrivende, jeg tror.

Asbjorn
03-19-2019, 10:12 AM
Jeg er enig i, at pengeforvaltning er en vigtig ting i denne forex-handelsvirksomhed, så det er nødvendigt, at en erhvervsdrivende bruger rigtige penge eller risikostyring på sin konto, hvis han ønsker at vinde i denne forretning, og for det tror jeg, at en erhvervsdrivende kun bør tage risiko omkring 5 til 8 procent af hans investerede kapital på hans handels konto.

For nummer syv, mener du ikke, at undgå dem, der leveres af andre? Jeg vil generelt tage det i betragtning, men det er ikke klogt at bare helt ignorere det, hvis det viser et yderst præcist signal, der har vist sig at være præcist i fortiden. Det betyder ikke, at jeg vil stole på det hundrede procent, men ikke ret til helt at ignorere det