PDA

View Full Version : Může mi někdo říct pár exotických párů lepší než EUR / USD?

AntonioSammy
07-30-2017, 08:48 PM
Může někdo říkat některé exotické dvojice, které jsou lepší než eur / usd, takže můžeme naše obchodování jednodušší s lepšími zisky. Někteří lidé mají pocit, že exotické dvojice jsou prospěšné než ty nejméně volatilní páry.

almos
10-13-2017, 04:16 AM
tento pár je jedním z nejvíce obchodovaných párů na trhu, ale tento pár je skutečně vysoký
pro krátkou dobu obchodování můžeme na to posunout

Ambroz1979
10-30-2017, 06:57 AM
tento pár je jedním z nejvíce obchodovaných párů na trhu, ale tento pár je skutečně vysoký
pro krátkou dobu obchodování můžeme na to posunout

Rád bych řekl, že stejně jako každý vědět, že forex je velmi riskantní podnikání a je velmi těžké obchodovat bez jakékoliv ztráty nebo minimální ztráty si myslím, že jsem nováček obchodník nemohu obchodovat bez ztráty vůbec Myslím, že ztráta je základní část každého podnikání a musíme jej nést v některých fázích a minimalizovat ho pomocí různých technik, jako je zastavení ztrát a správa peněz.

almos
11-14-2017, 06:56 AM
Jsem v podstatě obchodování za nějaký druh příjmu, existuje mnoho obchodníků, kteří pracují v počáteční fázi obchodu, aby se kapitálový růst, který je také dobrý způsob, jak učinit zisk, nicméně jsem s názorem, že jsem pracoval pro výrobu zisk.

Andulka
11-17-2017, 06:01 AM
Trpělivost je klíčem k tomu, abychom se na tomto trhu stali úspěšnými obchodníky, musíme se naučit být trpěliví, pokud chceme být úspěšní, s trpělivostí bez ohledu na to, jak dobrý je váš obchodní systém, určitě to opustíte i za něco jiného, takže musíme učit se a držet se toho, co zde známe, abychom byli úspěšní.

akmit
11-20-2017, 07:42 AM